  • 1. Data: 2008-07-03 13:17:33
    Temat: robienie zdjec kobietom na ulicy
    Od: "milosnik biustow" <m...@b...pl>

    Jestem miłośnikiem kobiet z dużymi piersiami, czy robiąc im zdjęcia na
    ulicy naruszam jakieś prawa do prywatności/wizerunku? Naruszam jakieś
    przepisy i prawa? Podpadam pod paparazzich?

  • 2. Data: 2008-07-03 13:21:16
    Temat: Re: robienie zdjec kobietom na ulicy
    Od: Matt Z <m...@o...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    milosnik biustow pisze:
    > Jestem miłośnikiem kobiet z dużymi piersiami, czy robiąc im zdjęcia na
    > ulicy naruszam jakieś prawa do prywatności/wizerunku? Naruszam jakieś
    > przepisy i prawa?

    nie

    > Podpadam pod paparazzich?

    tak

    --
    pozdrawiam
    Mateusz

  • 3. Data: 2008-07-03 13:42:08
    Od: "milosnik biustow" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@o...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>
    napisał w wiadomości news:g4ijlr$odb$1@news.onet.pl...

    > nie

    > tak

    Czyli w najgorszym razie grozi mi obicie twarzy torebką, lub pięścią
    towarzysza kobiety, a paragrafu żadnego na to nie ma i każdy może sobie
    fotografować każdego?

  • 4. Data: 2008-07-03 13:57:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Jul 2008 15:42:08 +0200, milosnik biustow napisał(a):

    > Czyli w najgorszym razie grozi mi obicie twarzy torebką, lub pięścią
    > towarzysza kobiety, a paragrafu żadnego na to nie ma i każdy może sobie
    > fotografować każdego?

    Tak, byle nie natarczywie, czyli np. babka Cie prosi zebys sobie poszedl a
    Ty ostentacyjnie stajesz przed nia i robisz jej fotki, albo zagladasz
    obiektywem w dekolt. Wtedy mozesz miec klopoty :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2008-07-03 14:04:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "milosnik biustow" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli w najgorszym razie grozi mi obicie twarzy torebką, lub pięścią
    > towarzysza kobiety, a paragrafu żadnego na to nie ma i każdy może sobie
    > fotografować każdego?

    teorewtycznie
    pamietaj jednak ze nie mozesz tych zdjec publikowac i rozpowszechniac,
    generalnie mozesz je robic na uzytek wlasny do przegladania w domu, galerii
    w necie juz ci zalozyc nie wolno, mowa oczywiscie o fotach na ktorych
    sfotografowane panie beda wraz z twarzami i na pierwszym planie

  • 6. Data: 2008-07-03 14:36:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    milosnik biustow pisze:

    > Naruszam jakieś przepisy i prawa?

    Tak. Art.23 kc. Może cię pozwać i wygrać odszkodowanie (art. 448 kc).

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 7. Data: 2008-07-03 14:51:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > galerii w necie juz ci zalozyc nie wolno, mowa oczywiscie o fotach na
    > ktorych sfotografowane panie beda wraz z twarzami i na pierwszym planie

    ATSD ciekaw jestem, jakby wyglądało orzecznictwo przy publikowaniu np.
    samego biustu ;)

    Podpada pod ochronę wizerunku?

  • 8. Data: 2008-07-03 16:33:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Tak. Art.23 kc. Może cię pozwać i wygrać odszkodowanie (art. 448 kc).

    To za publikowanie. A za fotografowanie? Patrzenie? Szkicowanie z
    pamięci? ;->

  • 9. Data: 2008-07-03 17:00:51
    Od: Marian <m...@a...pl>

    milosnik biustow wrote:
    > Jestem miłośnikiem kobiet z dużymi piersiami, czy robiąc im zdjęcia na
    > ulicy naruszam jakieś prawa do prywatności/wizerunku? Naruszam jakieś
    > przepisy i prawa? Podpadam pod paparazzich?

    Nie.

  • 10. Data: 2008-07-03 17:01:24
    Od: Marian <m...@a...pl>

    scream wrote:

    > Tak, byle nie natarczywie, czyli np. babka Cie prosi zebys sobie poszedl a
    > Ty ostentacyjnie stajesz przed nia i robisz jej fotki, albo zagladasz
    > obiektywem w dekolt. Wtedy mozesz miec klopoty :)

    Niech kupi teleobiektyw ;)