  • 11. Data: 2011-08-19 18:27:35
    Temat: Re: robienie w balona
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 19:36, Waldek pisze:

    > w wiadomości news:4e4e985d$1@news.home.net.pl...

    > Co innego gadać bzdety w TV (bywa, że mówca nawet w to wierzy) a co
    > innego utrzymywać nieprawdziwą ofertę firmy..hmmm może to faktycznie ja
    > jestem zwyczajny inaczej...

    A teraz przypomnij sobie, co ja pisałem, a co ty uznałeś za "nieistotne"
    - czy to była oficjalnie i w sensie prawnym _oferta_.

    Teraz dotarło?

  • 12. Data: 2011-08-19 19:07:54
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4eab18@news.home.net.pl...

    > A teraz przypomnij sobie, co ja pisałem, a co ty uznałeś za "nieistotne" -
    > czy to była oficjalnie i w sensie prawnym _oferta_.
    >
    > Teraz dotarło?
    Nie, kłamstwo jest kłamstwem.
    Dotarło?

  • 13. Data: 2011-08-19 19:26:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 21:07, Waldek pisze:

    > Nie, kłamstwo jest kłamstwem.
    > Dotarło?

    To spadaj na pl.soc.religia, trollu.

  • 14. Data: 2011-08-19 19:33:38
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    wiadomości news:4e4eb8d0@news.home.net.pl...

    > To spadaj na pl.soc.religia, trollu.
    Czytanie ze zrozumieniem sie tobie kłania., ale że chamstwa nie lubię dla
    mnie EOT.

  • 15. Data: 2011-08-19 19:39:54
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > Czytanie ze zrozumieniem sie tobie kłania., ale że chamstwa nie lubię dla
    > mnie EOT.

    przecież Ci wytłumaczył a właściwie zadała pytanie, czy było
    zastrzeżenie z gwiazdką.
    Nie było, masz podstawy sie burzyć, było Twoja wina, że nie
    doczytałeś.

    Jest to nagminnie stosowana praktyka, umowy cenniki usług i
    bla bla bla i to nie od dzisiaj. Wielu ludzi się na takowe
    "gwiazdki, druk maczkiem" łapie i pewnie Ty też się na to złapałeś.

  • 16. Data: 2011-08-19 19:51:00
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

    Użytkownik "emeryt" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bla bla bla i to nie od dzisiaj. Wielu ludzi się na takowe
    > "gwiazdki, druk maczkiem" łapie i pewnie Ty też się na to złapałeś.

    Pozwól, że zacytuję siebie z pierwszego postu:
    "Usłyszałem , że strona była robiona rok temu i się zdeaktualizowała a w
    związku z tym promocje już nie obowiązują.Jak stanowi prawo?. Podejrzewam,
    że nie jest to umowa a więc klienta można olać. Ale wolno się reklamować
    mijając się z prawdą?"
    W moje opinii nie wolno reklamować nieprawdy, może się mylę.
    Znam ten zapis z małą gwiazdką, dlatego napisałem, że klienta pewnie można
    olać.

    pozdrawiam
    Waldek

  • 17. Data: 2011-08-19 19:53:42
    Od: "Waldek" <w...@w...gmail.com>

> [...]
    > bla bla bla i to nie od dzisiaj. Wielu ludzi się na takowe
    > "gwiazdki, druk maczkiem" łapie i pewnie Ty też się na to złapałeś.

    Przeglądam link , który podałem wcześniej....nic tam nie ma "małym
    druczkiem".

  • 18. Data: 2011-08-19 21:09:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > A nie było czegoś takiego czasem:
    >
    > *) ceny oraz promocje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
    > ustawy...

    Mam poważne wątpliwości, czy tego typu dopisek ma jakikolwiek skutek
    prawny...

  • 19. Data: 2011-08-19 21:58:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 23:09, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Mam poważne wątpliwości, czy tego typu dopisek ma jakikolwiek skutek
    > prawny...

    I tak, i nie. Jest bardziej skutkiem niż przyczyną - strona informacyjna
    nie spełnia formalnych warunków publicznie złożonej oferty, m.in.
    dlatego, że nie możesz jej na tej stronie przyjąć.

    Co innego sklep internetowy.

    Albo prościej, specjalnie dla Waldusia, w formie analogii: ktoś znalazł
    sobie jakaś starą ulotkę reklamową sprzed lat i poszedł z tą ulotką do
    sklepu. A na miejscu najpierw zdziwienie, a potem tupanie nóżkami, że
    ceny się zmieniły.

  • 20. Data: 2011-08-19 22:01:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.08.2011 21:39, emeryt pisze:

    > przecież Ci wytłumaczył a właściwie zadała pytanie, czy było
    > zastrzeżenie z gwiazdką.
    > Nie było, masz podstawy sie burzyć, było Twoja wina, że nie
    > doczytałeś.

    Nie do końca - klauzula to dupochron, na zasadzie "uwaga! wrzątek jest
    gorący!".

    Strona w opisanej formie jest tylko ulotką reklamową i Walduś znalazł
    starą, nieaktualną ulotkę.