  • 11. Data: 2007-03-09 22:42:57
    Temat: Re: rezygnacja z kursu tańca a zwrot pieniędzy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:essna9$196$1@news.wp.pl...
    > IMHO było precedensowe orzeczenie, że uczelnia musi zwrócić czesne w przypadku
    > rezygnacji.
    > JaC

    Ale po pierwsze to nie uczelnia, po drugie nie znamy tamtych uwarunkowań, a po
    trzecie u nas precedensy nie obowiązują.

  • 12. Data: 2007-03-10 06:47:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał

    > A jak w kinie jest zimno, jak w psiarni?

    Czy autor wątku wspominał o tego rodzaju problemach?

    > A jak DOJEDZIESZ pociągiem spóźniony kilka godzin to wnosisz o zwrot,
    > czy nie ??

    W rozkładzie jazdy jest określona godzina odjazdu i przyjazdu. W przypadku
    kilkugodzinnego spóźnienia niewątpliwie mamy do czynienia z nienależytym
    wykonaniem usługi.
    Pytający pisze jedynie: "nie odpowiada mi całkowicie jego forma" co jest
    bardzo subiektywne. Jeśli pozostali uczestnicy nie rezygnują to znaczy że
    nie z kursem jest coś nie tak.

    PS.
    Mógłbyś odpowiadać pod cytatem na który odpowiadasz?

  • 13. Data: 2007-03-13 21:59:42
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Jego problem. Tudzież ryzyko.

    Przed którym się zabezpieczył biorąc zaliczkę z góry.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/