  • 1. Data: 2006-01-06 13:02:27
    Temat: renta socjalna -schizofrenia
    Od: "af" <...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy nalezy mi sie renta socjalna.
    W maju 2005 roku bylem w szpitalu pierwszy raz z powodu schizofreni.Potem
    sie leczylem ambulatoryjnie do dzisiaj.Bylem studentem(obecnie juz nie
    jestem od pazdziernika 2005r) Niepelnosprawnosc powstala od maja 2005. W
    maja do wrzesnia bylem na urlopie dziekanskim.W zwiazku z tym
    niepelnosprawnosc powstala wtedy kiedy bylem na urlopie dziekanskim.Czy
    nalezy mi sie renta socjalna .
    Prosz o odpowiedz
    pozdr

  • 2. Data: 2006-01-06 13:07:40
    Temat: Re: renta socjalna -schizofrenia
    Od: "af" <...@w...pl>

    zaznaczam ze mam 24lat

  • 3. Data: 2006-01-06 15:21:04
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "af" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Renta socjalna przysługuje osobie pełnoletniej, całkowicie niezdolnej do
    pracy z powodu naruszenia sprawności organizmu, które powstało przed
    ukończeniem 18 roku życia, oraz tym, którzy doznali naruszenia sprawności
    organizmu w okresie nauki przed ukończeniem 25 lat, a także w trakcie
    studiów doktoranckich i aspirantury naukowej. Więcej na:
    http://www.idn.org.pl/sonnszz/renty_socjalne.htm

  • 4. Data: 2006-01-06 16:41:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > sie leczylem ambulatoryjnie do dzisiaj.Bylem studentem(obecnie juz nie
    > jestem od pazdziernika 2005r) Niepelnosprawnosc powstala od maja 2005.

    Powstała czy została ujawniona? Oto jest pytanie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2006-01-06 18:49:58
    Od: "af" <...@w...pl>

    chodzi mi czy mi sie nalezy bedac na urlopie dziekanskim wtedy powstala
    niepelnosprawnosc

  • 6. Data: 2006-01-06 19:11:33
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "af" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Imho liczy się czy byłeś wtedy na liście studentów.