  • 1. Data: 2008-02-22 12:04:52
    Temat: renta rodzinna
    Od: "zlotawy" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

    witam,
    pobieram rente rodzinna (wojskowa). Czy przysluguje ona dopoki sie ucze czy
    dopoki studiuje? Tzn. czy jakies zaoczne studium policealne tez podtrzyma mi
    to swiadczenie?

    Pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2008-02-22 13:03:14
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 22 Feb 2008 13:04:52 +0100, zlotawy napisał(a):

    > pobieram rente rodzinna (wojskowa). Czy przysluguje ona dopoki sie ucze czy
    > dopoki studiuje? Tzn. czy jakies zaoczne studium policealne tez podtrzyma mi
    > to swiadczenie?

    Mnie podtrzymał kurs językowy. Zaoczne szkoły chyba też się wliczają.
    Ważne by szkoła miała nadzór kuratorium oświaty.

    Na stronie ZUS masz jakiś poradnik rentach rodzinnych, można też zadzwonić
    i zapytać dokładnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-02-22 14:28:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotawy wrote:
    > witam,
    > pobieram rente rodzinna (wojskowa). Czy przysluguje ona dopoki sie ucze czy
    > dopoki studiuje?

    uczę

    > Tzn. czy jakies zaoczne studium policealne tez podtrzyma mi
    > to swiadczenie?
    tak

  • 4. Data: 2008-02-25 16:06:45
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    zlotawy pisze:
> [...]
    > dopoki studiuje? Tzn. czy jakies zaoczne studium policealne tez podtrzyma mi

    Tak. Jeśli się nic nie zmieniło, to rentę rodzinną można pobierać do 25
    roku jeśli się uczysz (nie ma znaczenia czy to studia, studium czy nawet
    liceum - musi być to placówka, która wystawi Ci zaświadczenie do ZUS-u).
    Jeśli stuknie Ci 25 lat i zostanie Ci ostatni rok nauki to można ją
    przedłużyć o ten rok.

    --