  • 11. Data: 2003-01-28 13:12:41
    Temat: Odp: remont włazience - walka z administracją?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:045001c2c6dc$23d176f0$a740200a@zm...

    > ciekawe, że właśnie w ten sposób próbuję wygrać sprawę :)))

    hehe to zależy jaki masz ten uśmiech ...

    > ciekawym czy na Sądy też działa :)

    j.w :-)))

    Sandra

  • 12. Data: 2003-01-28 13:36:45
    Temat: Re: remont włazience - walka z administracją?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-28 14:37:05
    Od: "Klio" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki wszystkim za rady - jestem wściekła bo dopiero co zakończyłam
    awanturę z administracją o wypłatę odszkodowania za to, że zalały mnie
    kaloryfery ( z ich winy!!!). Trwało to pół roku. Wczoraj dostałam pozytywną
    odpowiedź a dziś.......... Szkoda gadać ;-)

    Fajnie, że są ludzie w Polsce, którzy są jeszcze chętni do pomocy

    papa
    Klaudia

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:04a901c2c6e2$1f5b2250$a740200a@zm...

  • 14. Data: 2003-01-28 17:13:08
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Klio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich grupowiczów!!!
    >
    > Mam problem i mam nadzieję, że mi pomożoecie. Mam problem z administrację,
    > bo chc? mi kuć kafelki w łazience z racji tego, że wymienić chc? kratkę

    Widzialem caly watek, ale nie chce mi sie ustosunkowywac do poszczegolnych
    postow. Nie wiem tez czy sa jakies roznice w mieszkaniach kwaterunkowych
    i spoldzielczych.
    W spoldzielczych wyglada to tak - chcac polozyc kafelki, nalezy PISEMNIE
    wystapic do spoldzielni o zgode. Nie oburzajcie sie ze to paranoja - ma to
    gleboki
    sens. Jezeli spoldzielnia udzieli zgody, to wlasnie w takim przypadku jak na
    poczatku
    ma obowiazek pokryc koszta. Jezeli nie udzieli, lub lokator nie wystapi, to
    raczej
    nic nie musi. koniec, kropka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel