  • 1. Data: 2006-12-21 15:29:13
    Temat: rękojmia na uzywany przedmiot - jak dlugo?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    chce sprzedac komputer, ktory ma jeszczd ponad rok gwaracnji producenta.
    kompyuter jest uzywany i sprzedaje go jako osoba fizyczna - firmie. Jak
    dlugi okres rekojmi przysluguje kupujacemu? w ustawie jest rok, ale to chyba
    sie tyczy nowych rzeczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Trych

  • 2. Data: 2006-12-21 15:47:17
    Temat: Re: rękojmia na uzywany przedmiot - jak dlugo?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    jeszcze jedno - z tego co doczytalem rekojmia dotyczy tylko wad ukrytych, a
    nie tego ze np sprzet sie sam z siebie zepsuje?
    Rozumiem ze kupujacy korzystac moze z rekojmi i to jest moja
    odpowiedzialnosc wylacznie jesli komputer mial wady lub byl niesprawny w
    momencie sprzedazy, a nie jesli sie zepsuje z niewiadomego powodu?
    pozdrawiam
    michal

  • 3. Data: 2006-12-21 22:41:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.12.2006 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
> [...]
    > dlugi okres rekojmi przysluguje kupujacemu? w ustawie jest rok, ale to chyba

    Możesz ją zupełnie wyłączyć.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2006-12-21 22:42:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.12.2006 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
    > jeszcze jedno - z tego co doczytalem rekojmia dotyczy tylko wad ukrytych, a
    > nie tego ze np sprzet sie sam z siebie zepsuje?

    Jedno nie przeczy drugiemu.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2006-12-27 21:11:43
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kompyuter jest uzywany i sprzedaje go jako osoba fizyczna - firmie. Jak
    > dlugi okres rekojmi przysluguje kupujacemu? w ustawie jest rok, ale to

    a gdzie w ustawie jest npisane ze nowych rzeczy??
    Pozdrawiam,
    Artur