-
11. Data: 2006-10-17 07:47:22
Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>
Schwester wrote:
> Schwester napisał(a):
>> gasper napisał(a):
>>> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
>>> news:eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...
>>>> Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu
>>>> niezgodności towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ
>>>> sobie przybić jakąś pieczątkę z datą na swojej kopii.
>>>
>>> a może doczytaj, że on kupił na firme....
>>
>> upsss
>
> Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
> kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
> po fakturę na podstawie paragonu.
>
Ale dlaczego, przeciez w przypadku rekojmi moge to chyba calkiem
podobnie rozegrac (pisemna reklamacja, nie wiem tylko czy taki wzor tez
jest w internecie?) i w dodatku jesli nie zrobia tego niezwlocznie to
musza mi zwrocic koszta ktore poniose (np. wyporzyczenie laptopa).
--
Pozdrawiam,
Blazej
-
12. Data: 2006-10-17 08:01:03
Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 17.10.2006 Schwester <j...@c...com> napisał/a:
> Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
> kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
> po fakturę na podstawie paragonu.
O ile nie wylaczono rekojmi to ja bym nie rozwazal.
--
Marcin
-
13. Data: 2006-10-17 15:29:20
Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>
Marcin Debowski wrote:
> Dnia 17.10.2006 Schwester <j...@c...com> napisał/a:
>> Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
>> kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
>> po fakturę na podstawie paragonu.
>
> O ile nie wylaczono rekojmi to ja bym nie rozwazal.
>
W jaki sposob (w jakich przypadkach) rekojmia moze byc wylaczona?
--
Pozdrawiam,
Blazej
-
14. Data: 2006-10-17 18:29:30
Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Od: kam <x#k...@w...pl#x>
Blazej Biesiada napisał(a):
> W jaki sposob
w umowie
> (w jakich przypadkach)
jeśli nie jest to umowa z udziałem konsumentów
KG
-
15. Data: 2006-10-18 18:10:07
Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>
Schwester wrote:
> Tak czy owak zanieś sprzęt do sklepu BEZ karty gwarancyjnej, bo wtedy na
> 100% wyślą go do serwisu w ramach gwaranji.
>
Jeszcze tak sie zastanawiam, czy jesli zloze pisemna reklamacje
powolujac sie na rekojmie (btw: lepiej samemu napisac czy poprosic o
druk w sklepie?) to czy oddajac sprzet do naprawy (to w przypadku gdy
sprzedawca nie wymieni sprzetu na nowy, nie wadliwy) musze dolaczyc do
niego gwarancje?
Wzglednie, co bedzie jesli te gwarancje dolacze (wloze do pudelka) i czy
moga mnie do tego zmusic w sklepie?
Jestem w 100% pewien, ze sklep sam usterki nie usunie, wiec bedzie
musial sprzet wyslac do producenta/dystrybutora i zastanawiam sie czy
gwarancja w tym przypadku ulatwila by im jakos sprawe. Tak sobie gdybam,
ze jesli _nie dolacze_ gwarancji to wyjdzie na to najprawdopodobniej
dostane nowy sprzet albo zwrot $. Dobrze mysle? :)
--
Pozdrawiam,
Blazej