eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2005-11-02 23:18:43
    Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkbf74$fju$1@atena.e-wro.net>, Artur wrote:
    >> Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu kasy -
    >> nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).
    > Z tym ze jesli sprzet kupiony na firme to obowiazuje rekojma i niestety
    > tylko rok (wiec jesli pamietasz ze gwarancji bylo wiecej niz rok to idz do
    > sprzedawcy i popros o duplikat karty gwarancyjnej). W przypadku osoby
    > fizycznej obowiazuje ustawa i trwa 2 lata.

    1) Co jest korzyścią wybitnie iluzoryczną, jako że po 6ciu miesiącach od
    wydania towaru, ciężar udowodnienia istnienia wady w momencie wydania
    spoczywa na konsumencie.
    2) Nie dowolnej osoby fizycznej a konsumenta nabywającego towar od
    przedsiębiorcy.

    --
    Marcin


  • 12. Data: 2006-02-28 18:22:56
    Temat: Re: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    >> Z faktura lec do sprzedawcy - i rekojmia. Zadaj wymiany lub zwrotu
    >> kasy - nie zgadzaj sie na naprawe (no chyba, ze naprawde chcesz).
    Zadaj wylacznie zwrotu kasy inaczej dostaniesz naprawiony sprzet zreszta
    zgodnie z rekojma ( chyba ,ze wczesniej byl raz naprawiany lub wymieniany z
    rekojmi....
    )
    K.


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1