  • 11. Data: 2006-01-05 23:45:47
    Temat: Re: rekojma
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:

    > To się stosuje łącznie z umową K-S, gdzie jest klauzula typu
    > "Oświadczam, że stan techniczny pojazdu jest mi znany (...)".

    Takie ogólne "oświadczam" nie świadczy o znajomości konkretnej wady.
    W tym wypadku moim zdaniem już bardziej przydatne byłyby choćby dowody,
    że sprawdzali na stacji i dotarcie do ew. opinii mechanika.
    No a poza tym oni mogą twierdzić po prostu, że się rozmyślili i że
    jednak wolą samochód nowy. To wtedy sprawa w ogóle będzie jasna.

    No i ostatnia rzecz - jeśli już go kupili i zapłacili, to to oni będą
    musieli w razie czego wystąpić do sądu i domagać się zwrotu pieniędzy.
    Zatem piłeczka będzie po ich stronie i to oni będą musieli dowodzić, że
    nie wiedzieli o wadzie.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 12. Data: 2006-01-06 00:05:44
    Od: scream <n...@p...pl>

> [...]
    > musieli w razie czego wystąpić do sądu i domagać się zwrotu pieniędzy.
    > Zatem piłeczka będzie po ich stronie i to oni będą musieli dowodzić, że

    Owych "ich" jest dwóch, a sprzedawca jeden :) Jesli nie sa ze soba
    spokrewnieni, to obawiam sie, ze moga miec spore szanse...

    btw. ladna strona w sygnaturce (w sensie: design), ale ta fotka z
    okularami jest straszliwie "oklepana" :)
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-01-06 21:19:01
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:

    > Owych "ich" jest dwóch, a sprzedawca jeden :) Jesli nie sa ze soba
    > spokrewnieni, to obawiam sie, ze moga miec spore szanse...

    To pytający pisał "sprawdzali", "pojechali", "stwierdzili" - zatem oni.
    Nie wiem, czy spokrewnieni, jego pytaj :-)

    > btw. ladna strona w sygnaturce (w sensie: design)
    Dzięki :-)

    > , ale ta fotka z
    > okularami jest straszliwie "oklepana" :)

    Nie marudź, tylko pokaż mi, gdzie konkretnie widziałeś tę konkretną
    fotkę z CD w tle ;-) Jakieś okulary się zdarzają, ale tych jeszcze u
    nikogo nie widziałam.
    A kontrpropozycją było wieczne pióro na manuskrypcie ;-)
    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2006-01-06 22:13:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
    > Nie marudź, tylko pokaż mi, gdzie konkretnie widziałeś tę konkretną
    > fotkę z CD w tle ;-) Jakieś okulary się zdarzają, ale tych jeszcze u
    > nikogo nie widziałam.

    Nie pokażę gdzie dokładnie widziałem, po prostu takie skojarzenie - jak
    pierwszy raz wszedłem na Twoją/Waszą stronę - że o, tą fotkę to już
    widziałem pare razy :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl