  • 21. Data: 2010-05-25 10:09:27
    Temat: Re: reklamowanie się na płatnym parkingu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2010 11:50:36 +0200, agryppa napisał(a):

    > A parking jest dla parkowania
    > samochodu, a nie do osiągania przychodów - czy to jest takie trudne do
    > zrozumienia.

    Nie prawda - parking służy przede wszystkim do osiągania przychodów przez
    właściciela parkingu. A on swoją dolę w postaci abonamentu czy karty
    parkingowej dostaje. Jeżeli właścicielowi parkingu opłaca się mieć takich
    długoterminowych klientów zamiast krótkoterminowych to jego sprawa.

    Dlaczego chcesz się rządzić czyjąś własnością?

    Henry

  • 22. Data: 2010-05-25 11:15:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    >Moje pytanie: Czy zgodnie z prawem? Jesli nie to czy znalazłem dowód na
    >korupcję w Urzędzie miasta, że pozwalają na darmową reklamę.

    Na swoje pytanie dostales odpowiedz juz kilkakrotnie.
    Tak. Jest to zgodne z prawem. I powinno Ci to wystarczyc.
    Tymczasem Ty zamiast odpowiedzi zgodnej z prawda wolisz dostac odpoweidz
    zgodna ze swoimi oczekiwaniami.
    I na tym polega problem.

    Twoj problem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-05-25 11:23:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    On Mon, 24 May 2010 10:28:25 +0200

    >Strefa płatnego parkowania według samysłu prawodawcy słuzy temu, abyś
    >nie stał tam cały dzień, bys ustąpił miejsca innym, gdy załatwisz swoja
    >sprawę. Dlatego są opłaty. To nie jest miejsce do stania miesiącami i

    Po czym to wnosisz?
    Gdyby bylo tak, jak mowisz, to bylby Regulamin i wisialaby informacja
    "Zabranai sie stania dluzej niz X godzin".
    Skoro czegos takiego tam nie ma to oznacza, ze ten "zamysl prawodawcy"
    istnieje tylko w Twoim umysle. Nigdzie indziej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2010-05-25 11:30:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    >Niestety, widzę po wypowiedziach, że jakieś ogólne zaciemnienie nastało
    >w umysłach.
    >Polonez jest pick-upem i na sobie ma postawioną dużą przestrzeń
    >reklamową, taką jak przyczepy reklamowe ciągane przez auta po mieście.

    >W naszym mieście cena reklamy o powierzchni około 2 m/kw wynosi 400 zł
    >miesięcznie. Cena parkingu abonamentowego to wydatek rzędu 200 złotych.

    >Panowie parkingi długoterminowe to są na lotniskach a nie w centrum
    >miasta kolo poczty, gdzie ludzie załatwiają potrzebne sprawy, by móc
    >funkcjonować. Dlatego takie tłumaczenie to jest ciemnota.

    Jaka ciemnota? Pytales o zgodnosc z prawem i odpowiedzieli Ci. Nie jest to
    zabronione - ergo - jest dozwolone.
    Grupa to nie jest instytucja legislacyjna. Skoro masz takie poglady jakie
    masz, to umow sie z poslem ze swego regionu, przedstaw mu problem i moze
    wprowadza taka ustawe, by istotnie bylo tak jak mowisz - ze w strefie
    platnego parkowania nie mozna parkowac pick-upami z usrtawiona reklama i
    szlus. Bedzie za to jakas kara administracyjna i sprawa zalatwiona.
    Jesli nei chcesz do posla, to idz do radnego - zalatwia lokalnie uchwala.
    Tu na grupie nikt Ci nie zmieni obowiazujacego w Polsce i Twojej
    miejscowosci prawa. Zaden z grupowiczow nie ma bowiem takiej mocy -
    konstytucja nie przewidziala bowiem takiej sytuacji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2010-05-26 07:01:40
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    On Mon, 24 May 2010 08:28:25 -0500

    W teatrze obowiązuje zasada: "kupuję bilet, aby obejrzeć sztukę
    teatralną".

    Do tego teatru uczęszcza facet, który z ważnym biletem za każdym razem
    zostawia fekalia przed pierwszym rzędem na samym środku sali teatralnej.

    Bilety w teatrze są drogie, ale jego stać na sranie w teatrze, bo
    prowadzi biznes. Administracja teatru nie moze juz podnieść ceny
    biletów ponieważ NORMALNI ludzie nie przyjdą na sztukę.

    Tylko idiota wymyślił by coś takiego.
    Lepszym porównaniem byłoby to, że gość przychodzi do teatru nie na spektakl
    ale aby się ogrzać. Ty chciałbyś mu tego zabronić?

  • 26. Data: 2010-05-27 12:06:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:

    > Tylko idiota wymyślił by coś takiego.
    > Lepszym porównaniem byłoby to, że gość przychodzi do teatru nie na
    > spektakl ale aby się ogrzać. Ty chciałbyś mu tego zabronić?

    Oczywiscie, ze tak.
    Taki cham jeden z drugim wykupuje miejsca w teatrze i inni, ktorzy
    chcieliby obejrzec wiekopomne dzielo pt taniec na lodzie nie maja szans
    go zobaczyc.
    Granda. Powinien dostac minimum 10 lat kamieniołomow.
    Tak samo jak cinciakrze i inni spekulanci naslani przez zgnilych
    imperialistow.