  • 1. Data: 2007-08-29 20:05:52
    Temat: reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz
    Od: Ania <a...@g...pl>

    witam
    mam do czynienia z firma UPS, nadalam za ich posrednictwem muszle wc,
    dotarla do klienta uszkodzona, byla dobrze zabezpieczona... 5 warstw
    folii babelkowej, tektura, papier zewnetrzny, klientka twierdzi ze
    musiala zostac uszkodzona w transporcie, choc opakowanie zewnetrzne nie
    zostalo uszkodzone, co tez Pani potwierdzila w raporcie szkody, niestety
    reklamacja zostala odrzucona,

    i teraz pytanie... ja skladalam reklamacje na przesylke o numerze
    nadania 123, natomiast w odpowiedzi mam napisane, ze pismo z UPS
    dotyczny przesylki nr 543 (zupelnie inna), jest podanu numer reklamacji,
    ale nie wiem czy to jest ten dotyczacy mojej reklamacji, ogolnie z
    odpowiedzi mozna wywnioskowac, ze jest to odpowiedz na moje zapytanie,
    ale w nagłówku jest inna przesylka, czy taka odpowiedz jest wazna, czy
    moge uznac ze nie otrzymalam odpowiedzi na moja reklamacje...

    Pozdrawiam
    ANia

  • 2. Data: 2007-08-30 09:15:05
    Temat: Re: reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ania napisał(a) :
    > mam do czynienia z firma UPS,

    Już wiem skąd wzięła się nazwa firmy. Jest to słowo wymawiane
    przez pracowników po załadowaniu każdej paczki. Każdej, która im
    się wymskła na glebę... ups!

> [...]
    > musiala zostac uszkodzona w transporcie, choc opakowanie zewnetrzne nie
    > zostalo uszkodzone, co tez Pani potwierdzila w raporcie szkody, niestety

    Wysłałem tą firemką komputer w grubym kartonie. Naokoło obudowy
    dodatkowo wytłoczki od jajek i bloki styropianu. Odbiorca nie
    zauważył uszkodzenia paczki, bo było od spodu. Obudowa wgnieciona
    na prawie 10 cm! Tak jakby ktoś skoczył z piętra na ten karton!
    Na razie zdaje się działać. Ale to kwestia krótkiego czasu, gdy
    dyski padną.
    Odbiorca nie reklamował, bo odebrał i podpisał bez zastrzeżeń :-(

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2007-08-30 12:09:28
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > działać. Ale to kwestia krótkiego czasu, gdy dyski padną.
    > Odbiorca nie reklamował, bo odebrał i podpisał bez zastrzeżeń :-(

    nawet jesli nie odpakowal przy kurierze, to dzwoni do firmy, przysylaja
    kuriera ponownie - spisuje raport uszkodzenia i mozna skladac reklamacje,
    jak mam odczytac odpowiedz na reklamacje, dot innego numeru przesylki