-
1. Data: 2008-05-27 20:22:54
Temat: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W 27 lutego zakupiłem urządzenie (kamerę internetową). W ciągu 4 dni
zgłosiłem kilka usterek w urządzeniu uniemożliwiające jej prawidłowe
funkcjonowanie (obraz jest nagrywany z błędami - jest nieczytelny,
przesunięcie obrazu wględem dźwięku wynosi około 3 minut w ciągu godziny).
Zgłoszonych błędów było łącznie około 10.
Support stwierdził, że "u nas opisywane błędy nie występują", proszę
przesłać kamerę, sprawdzimy, wymienimy na sprawny egzemplarz.
Reklamacja została uwzględniona, urządzenie wymienione na nowe (8 kwietnia
otrzymałem od nich przesyłkę), ale jak się okazało posiadające
(z wyjątkiem jednej) identyczne wady.
Ponowna reklamacja nastąpiła 10 kwietnia. Sprawa została przekazana
przez techników z Polski... do Tajwanu, do producenta.
28 kwietnia otrzymałem lakoniczną odpowiedź, którą muszę zacytować:
"W piątek otrzymałem odpowiedź z drugiej linii wsparcia technicznego. Dla
kamery dcs-950g będzie pojawiało się przesunięcie pomiędzy video a audio,
optymalne przesunięcie wynosi 15 s na 1 h nagrania. Różnica jest spowodowana
oddzielnym nagrywaniem pliku video i pliku audio. Pozostałe usterki wynikają
ze źle działającego urządzenia, nie są wadą seryjną urządzenia."
Dla mnie jest to kpina, bo na rynku są tysiące urządzeń czy programów,
wszystkie potrafią synchronizować co do sekundy audio i wideo, tylko
nie ich urządzenie. Zapytałem ich wprost, czy muszę po raz kolejny
odsyłać im urządzenie do reklamacji, czy uznają mi zwrot pieniędzy
za urządzenie.
Odpowiedź supportu z 12 maja:
"Więcej w kwestii technicznej nie mogę Panu pomóc, dlatego o tej sprawie
poinformowałem przedstawicieli D-link Polska. Proszę oczekiwać odpowiedzi."
Do dnia dzisiejszego - cisza.
Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
- z uszkodzonym urządzeniem,
- z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.
Jakie mam prawa żądać zwrotu pieniędzy? W ciągu tego czasu kupiłbym
nawet lepszej jakości innej firmy kamerę. A tak mam nie mam pieniędzy,
a zostałem z bublem.
Jacek
-
2. Data: 2008-05-27 21:23:42
Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <g1hti0$2lg$1@atlantis.news.neostrada.pl> >CCCP< napisał(a):
> Chlopcye D+link to duya firma i yanim wzpusci towar na rznek testuje go
> intenszwnie !
>
> A ye ynalayl sie taki baran co nie potrafi sobie poradyic y prosta kamera to
> sobie y niego jaja robia !
> Spadaj na drzewo tam twoje miejsce !
>
> Pewnie nie wiesz o tym ze Chinole maja Bialasow w glebokim poszanowaniu
> jesli rozumiesz co to znaczy malpo!
Idź, weź 3 głębokie oddechy i zastanów się następnym razem zanim
cokolwiek napiszesz.
To, że podpisujesz się jako nic nie znaczący skrót CCCP, nie oznacza,
że jesteś anonimowy w sieci.
Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię identyfikuje. A że
trafiłeś na barana, który zna się na informatyce, to możesz mieć
z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.
Jacek
-
3. Data: 2008-05-27 21:37:55
Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: "emes" <e...@e...me>
Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrng3ouuu.8v8.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
>W artykule <g1hti0$2lg$1@atlantis.news.neostrada.pl> >CCCP< napisał(a):
>
>> Chlopcye D+link to duya firma i yanim wzpusci towar na rznek testuje go
>> intenszwnie !
>>
>> A ye ynalayl sie taki baran co nie potrafi sobie poradyic y prosta kamera
>> to
>> sobie y niego jaja robia !
>> Spadaj na drzewo tam twoje miejsce !
>>
>> Pewnie nie wiesz o tym ze Chinole maja Bialasow w glebokim poszanowaniu
>> jesli rozumiesz co to znaczy malpo!
>
> Idź, weź 3 głębokie oddechy i zastanów się następnym razem zanim
> cokolwiek napiszesz.
> To, że podpisujesz się jako nic nie znaczący skrót CCCP, nie oznacza,
> że jesteś anonimowy w sieci.
> Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię identyfikuje. A że
> trafiłeś na barana, który zna się na informatyce, to możesz mieć
> z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
> skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.
>
> Jacek
o rotflu kochany Ty tak na powaznie czy grupy Ci sie pomylily ?
-
4. Data: 2008-05-27 22:46:01
Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: "Andy" <d...@d...de>
"Jacek Kalinski" > Twój stały adres IP 83.14.84.18 jednoznacznie Cię
identyfikuje. A że
> trafiłeś na barana, który zna się na informatyce, to możesz mieć
> z tego tytułu problemy. Jeśli obrazisz mnie bezpodstawnie jeszcze raz,
> skieruję sprawę dalej odpowiednim osobom.
>
> Jacek
Wiesz co, JAcus ? Nie obrazaj baranow. Bo juz nawet kazdy debil-informatyk
wie, ze trolli sie nie dokarmia.
A odgrazaja sie tylko Buzdygany Mega Trolle.
Andy
-
5. Data: 2008-05-28 09:59:17
Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: ">CCCP<" <n...@c...pl>
Ale ja napisalem ci prawde co o tobie mysli ichni serwis "nie dosc ze malpa
to do tego glupia" !
A tak powaznie to zadzwon do federacji konsumentow oni zajmuja sie takimi
sprawami i nawet uzyskasz darmowa porade prawnika !
-
6. Data: 2008-07-01 12:27:38
Temat: Re: reklamacja urządzenia, niechęć zwrotu, brak odpowiedzi
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <s...@n...dyski.one.pl> Jacek Kalinski
napisał(a):
> Od dnia drugiej reklamacji (10 kwietnia) minęło 7 tygodni.
> Firma ewidentnie gra na zwłokę, pozostawiając mnie:
> - z uszkodzonym urządzeniem,
> - z utrudnianiem zwrotu opłat poniesionych za urządzenie.
Żeby nie zostawiać tematu otwartego, to sprawa została załatwiona już.
Firma zdecydowała się wystawić "dokument" uprawniający do zwrotu
gotówki.
Jacek