-
11. Data: 2009-04-15 08:01:27
Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
Od: "Gan" <s...@o...pl>
>Kupiłem do celów prywatnych.
Czyli jako osoba fizyczna nie na żadną firmę? No to ok.
Masz rację. Zgłoś się do rzecznika konsumentów w Twoim mieście - on
skontaktuje się ze sprzedawcą i wytłumaczy mu, że nie ma racji. A jak się
nie uda to do sądu.
G.
-
12. Data: 2009-04-15 10:03:49
Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:59:09 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
> Dotyczyło MZ wczesniejszych przepisów. Po wejsciu nowych nie słyszałem,
> a wręcz z przepisu wynika coś innego. Problem jedynie mógłby się pojawić
> jesli dokonał wczesniej naprawy tej samej usterki z tyt. gwarancji. Nb.
> wzcesniej tez dotyczylo to tej samej usterki a i to bylo kwestionowane w
> pewnych przypadkach.
Obecnie problem polega na terminie zgłoszenia reklamacji z "niezgodności"
od daty odkrycia wady. Zazwyczaj próba naprawy z "gwarancji" powoduje
skuteczne przekroczenie tego terminu.
-
13. Data: 2009-04-15 17:47:09
Temat: Re: reklamacja, naprawa towaru, odmowa
Od: PlaMa <m...@w...pl>
W dniu 2009-04-15 12:03, jureq pisze:
> Obecnie problem polega na terminie zgłoszenia reklamacji z "niezgodności"
> od daty odkrycia wady. Zazwyczaj próba naprawy z "gwarancji" powoduje
> skuteczne przekroczenie tego terminu.
jeżeli naprawy gwarancyjne trwają około 2 miesięcy to kolejny argument
by zawsze reklamować na pdst niezgodności...