-
21. Data: 2006-08-22 12:52:07
Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
Od: w...@p...onet.pl
> Jako votum separatum pragnę dorzucić, że katalog wymieniony w
> rozporządzeniu nie jest zamknięty, a wynika jedynie z delegacji ustawowej.
>
> Zresztą, jak mój przedpisca wie ;-), uważam, że przy konstrukcji
> rozporządzenia, nastąpiło przekroczenie tejże delegacji, ale jak na
> razie nikogo to nie uwiera :-)
taaa, no coz, to kwestia dyskusyjna...co do uwierania - jak pokazal temat i
pomaranczka, niektorzy (chociaz moze powinienem napisac - wiekszosc jak nie
wszyscy ) maja abonenta w doopie ;)
pozdrawiam
d.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
22. Data: 2006-08-22 12:59:28
Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:37 GMT w...@p...onet.pl napisał na grupę:
>>
>> § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
>> zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
>> reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
>> telefonicznego.
>>
>> W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
>> wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
>> mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
>> obejmuje wystawienia faktury;-)))
>wybacz, ale chyba Ty nie zrozumiales, bo bzdury wypisujesz. Odsylam do treści
>rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
>postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
>usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
>to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
>nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
>telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
>Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.
Rozporzadzenie ministrra to jedno, a ograniczenie slowa REKLAMACJA w
regulaminie Orange to drugie - sami sie spetali;-)) Napisali co ich
zdaniem jest reklamacja i akurat w tym konkretnym przypadku dziala to na
ich niekorzysc. I tylko o to mi chodzi.
--
Pozdrawiam
piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała
-
23. Data: 2006-08-22 13:01:47
Temat: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
W dniu wto, 22 sie 2006 o 14:33 GMT Maciej Bebenek napisał na grupę:
>Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy
owszem - w rozumieniu PT - tak. A tutaj Ornage samo sobie zaklada
kaganiec na paszcze;-)
>> I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
>> podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.
>A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
>regulamin można potraktować jako wiążący ;-(
bo ich regulamin jasno okreslil co jest rklamacja i na tej podstawie ich
kopałem, a nie na podstaiwe PT ktore w tym konkretnym przypadku jest
niekorzystne dla abonenta;-)
--
Pozdrawiam
piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała