-
1. Data: 2004-03-14 03:04:14
Temat: reklamacja i zwrot pieniedzy
Od: "Pinki" <p...@o...pl>
Witam,
sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal zwrot
pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu majac
nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu, przychodze,
patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci mi
pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego sklepu.
Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.
--
***Pinki***
-
2. Data: 2004-03-14 17:42:08
Temat: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
Od: "robert" <p...@i...net.pl>
Użytkownik "Pinki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c30i2u$5kr$1@news.onet.pl...
> Witam,
> sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
> dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
> przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
> tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
> naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal
zwrot
> pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu
majac
> nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu,
przychodze,
> patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
> mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci
mi
> pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
> sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
> gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego
sklepu.
> Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.
>
> --
> ***Pinki***
> wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje dane
ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada i
zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia
-
3. Data: 2004-03-15 00:24:21
Temat: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
Od: "Pinki" <p...@o...pl>
> wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
> sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje
dane
> ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada
i
> zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia
Dokladnie wszystko to jest tylko ze sprzedawca mowil cos ze potrzebuje
paragon aby zwrocic pieniadze, bo US tego wymaga od nich (od sklepu).
--
***Pinki***