eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i zwrot pieniedzy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-03-14 03:04:14
    Temat: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

    Witam,
    sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
    dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
    przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
    tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
    naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal zwrot
    pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu majac
    nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu, przychodze,
    patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
    mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci mi
    pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
    sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
    gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego sklepu.
    Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.

    --
    ***Pinki***


  • 2. Data: 2004-03-14 17:42:08
    Temat: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Od: "robert" <p...@i...net.pl>


    Użytkownik "Pinki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c30i2u$5kr$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > sytuacja po krotce wyglada tak: oddalem sprzet do reklamacji i w zamian
    > dostalem potwierdzenie oddania sprzetu, dodatkowo sprzedawca, oderwal
    > przypiety spinaczem paragon od karty gwarancyjnej i go skserowal. Po 3
    > tygodniach dzwonie czy moge juz odebrac sprzet, jednak z braku mozliwosci
    > naprawy i mozliwosci wymiany na taki sam nowy sprzedawca zaproponowal
    zwrot
    > pieniedzy, wszystko ok, tylko ze zarzadal paragonu, poszedlem do domu
    majac
    > nadzieje ze lezy sobie z karta gwarancyjna w znanym mi miejscu,
    przychodze,
    > patrze a paragonu nie ma jest tylko karta gwarancyjna. Przekopalem cale
    > mieszkanie i niestety nie znalazlem. Teraz pytanie, czy sprzedawca zwroci
    mi
    > pieniadze za sprzet (dodam ze chce kupic podobny tylko drozszy w tym samym
    > sklepie) jesli nie posiadam paragonu? Jedyne co mi zostalo to karta
    > gwarancyjna i dokument swiadczasy ze zlozylem sprzet w serwisie tego
    sklepu.
    > Bardzo prosze o pomoc, pozdrawiam.
    >
    > --
    > ***Pinki***
    > wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
    sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje dane
    ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada i
    zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia



  • 3. Data: 2004-03-15 00:24:21
    Temat: Re: reklamacja i zwrot pieniedzy
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

    > wystarczy ze bedziesz mial protokol reklamacyjny (zaswiadczenie zdania
    > sprzetu do serwisu) tam powinny byc wpisane podstawowe dane czyli twoje
    dane
    > ososobwe data zakupu oraz odebrania sprzetu z sserwisu jaka wystapila wada
    i
    > zaile ten sprzet kupiles i to wystarczy powodzenia

    Dokladnie wszystko to jest tylko ze sprzedawca mowil cos ze potrzebuje
    paragon aby zwrocic pieniadze, bo US tego wymaga od nich (od sklepu).

    --
    ***Pinki***

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1