eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2008-02-24 19:46:06
    Temat: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl>

    witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę
    na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być
    napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei
    cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?



  • 2. Data: 2008-02-24 20:11:04
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    bo_tt600s napisał(a):
    > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub zamianę
    > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno być
    > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z kolei
    > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?


    Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc
    jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to
    nie należy się wymiana.

    Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu
    niezgodności produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia
    reklamacji: naprawa lub wymiana.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl


  • 3. Data: 2008-02-24 20:53:42
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl>

    >> witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    >> serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub
    >> zamianę na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej
    >> powinno być napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W
    >> serwisie z kolei cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie
    >> gwarancyjnej nie jest określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić,
    >> gdzie interweniować?
    >
    >
    > Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc
    > jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to
    > nie należy się wymiana.
    >
    > Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu niezgodności
    > produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia reklamacji:
    > naprawa lub wymiana.

    dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie czy u
    producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie porażenia
    prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem.



  • 4. Data: 2008-02-24 21:20:59
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    bo_tt600s napisał(a):

    > dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie czy u
    > producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie porażenia
    > prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem.


    Jeśli chcesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową, to
    reklamujesz u sprzedawcy. Jeśli z tytułu gwarancji - w miejscu
    określonym w gwarancji.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl


  • 5. Data: 2008-02-25 17:25:45
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

    >> dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie
    >> czy u producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie
    >> porażenia prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem.
    > Jeśli chcesz reklamować z tytułu niezgodności produktu z umową, to
    > reklamujesz u sprzedawcy. Jeśli z tytułu gwarancji - w miejscu
    > określonym w gwarancji.

    Trzeba precyzować bo ludzie się potem przejeżdżają na czymś.

    Musi iść do sprzedawcy i dopilnować by ten w swoim pisemku zaznaczył, że
    towar przyjmuje na podst. niezgodności i czego chce (wymiana, naprawa).
    Bo potem mogą być schody.

    Przy okazji, czy sprzedawca może odmówić przyjęcia reklamacji na
    papierku innym niż jego firmowy? Czy mogę przyjść z pismem przez siebie
    napisanym i on MA OBOWIĄZEK je przyjąć?


    pozdrawiam.
    PlaMa


  • 6. Data: 2008-02-25 21:31:32
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: <s...@a...pl>

    > Trzeba precyzować bo ludzie się potem przejeżdżają na czymś.
    > Musi iść do sprzedawcy i dopilnować by ten w swoim pisemku zaznaczył, że
    > towar przyjmuje na podst. niezgodności i czego chce (wymiana, naprawa).


    Ale to konsument reklamuje, nie sprzedawca. Pisemko ma napisać i złożyć
    konsument. Od papierków z biurka sprzedawcy wara!



  • 7. Data: 2008-02-26 00:12:15
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    s...@a...pl pisze:

    > Ale to konsument reklamuje, nie sprzedawca. Pisemko ma napisać i złożyć
    > konsument. Od papierków z biurka sprzedawcy wara!

    szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta.
    Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie
    sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w
    formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by
    dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie
    niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać.


    pozdrawiam.
    PlaMa


  • 8. Data: 2008-02-26 01:11:40
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.02.2008 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta.
    > Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie
    > sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w
    > formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by
    > dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie
    > niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać.

    Nie może odmówić, a reszta to już zalezy od Ciebie: jesliś łagodny, to
    dopisek na ich formulaRZu jak sugerujesz. Jeśliś zadfziorny tob telefon do
    IH, wysłanie towaru i żądania poleconeym itp klimaty.

    --
    Marcin


  • 9. Data: 2008-02-26 14:03:57
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fpshht$mlg$1@news.onet.pl...
    > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub
    zamianę
    > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno
    być
    > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z
    kolei
    > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?
    >
    >

    Na przyszłość nie zaczynać od serwisu tylko od sprzedawcy.

    Kupiłem pralkę ( Bosch ) i już przy drugim praniu przestała działać.
    W Media M odesłali żonę do serwisu, podali adres i zyczyli udanej naprawy.
    Przeszkoliłęm małżonkę co i jak, wydrukowała sobie ze strpony rzecznika
    konsumentów
    odpowiednie przepisy o niezgodności przedmiotu z umową i po burzliwej acz
    krótkiej rozmowie
    po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali.

    macso


  • 10. Data: 2008-02-26 14:39:18
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.02.2008, o godzinie 15.03.57, na pl.soc.prawo, macso napisał(a):

    > po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali.

    A wcale tak nie musiało się skończyć.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*
    /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
    - Schutzbach

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1