-
1. Data: 2005-12-20 12:14:46
Temat: reklamacja
Od: z...@p...fm
Witam,
proszę o pomoc w następującej sprawie.
Zakupiłem torbę na ramie w pewnym sklepie, po 2 dniach jedna z rączek zerwała
się. Zaniosłem do reklamacji. Kobieta stwierdziła że nie ma możliwości naprawy,
a wymiany też nie będzie bo torebki te nie są już produkowane.
Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw
konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale
myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie
nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić
w tej sytuacji?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-12-20 13:53:24
Temat: Re: reklamacja
Od: kam <#k...@w...pl#>
z...@p...fm napisał(a):
> Zaproponowała jednak wymianę na inny produkt w podobnej cenie. Nie znam praw
> konsumenta, za bardzo też nie mam czasu doktoryzować się na ten temat, ale
> myśle że łamie moje prawa i powinna oddać gotówke, przecież nie może mnie
> nakłaniać do brania czegoś w zamian na siłe. Proszę o pomoc, jak mam postąpić
> w tej sytuacji?
Zgodnie z art.8 ust.4 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe, kupujący może
odstąpić od umowy albo żądać obniżenia ceny. Załatwienie reklamacji
przez wydanie innego towaru zależy tylko od Twojej zgody.
KG
-
3. Data: 2005-12-20 14:23:47
Temat: Re: reklamacja
Od: z...@p...fm
wielkie dzięki, pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl