  • 1. Data: 2003-07-15 10:18:06
    Temat: reklamacja
    Od: "Dorota M." <d...@t...pl>

    Czy producent butów ma prawo zastrzec, iz buty (w tym przypadku sportowe)
    nie podlegają gwarancji? Bo tak dowiedziałam sie w sklepie i niestety towar
    odłożyłam na półkę...

  • 2. Data: 2003-07-15 10:23:43
    Temat: Re: reklamacja
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Dorota M. <d...@t...pl> napisał(a):

    > Czy producent butów ma prawo zastrzec, iz buty (w tym przypadku sportowe)
    > nie podlegają gwarancji? Bo tak dowiedziałam sie w sklepie i niestety towar
    > odłożyłam na półkę...

    Ma prawo,ponieważ udzielenie gwarancji jest dobrowolne. Jest to umowa. Nb.
    nie widziałem jeszcze gwarancji na obuwie (no chyba , że takie z
    telewizorkiem i fontanną,:-)).

    jednakże , zawsze chronią nabywcę konsumenta przepisy o odpowiedzialności za
    niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, (ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o
    szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie k.c. - Dz.U. z
    2002r. Nr 141, poz 1176),

    pzdr

    marek radwański

  • 3. Data: 2003-07-15 11:24:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > Nb. nie widziałem jeszcze gwarancji na obuwie (no chyba ,
    > że takie z telewizorkiem i fontanną,:-)).
    Z powyższego winika, że widziałeś już buty z telewizorkiem i fontanną
    (i gwarancją dodatkowo)
    GDZIE?! Fontanna, jak fontanna - ale telewizorek! Panoramiczny był?

    --
    pozdro
    poreba