-
1. Data: 2002-06-25 10:21:11
Temat: reklamacja
Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>
Bardzo prosze o pomoc.
Pytanie brzmi: ile czasu ma na rozpatrzenie reklamacji firma układająca
terakotę i co się dzieje jeśli się nie zmieści w tym terminie?
Dziekuję za pomoc
Agnieszka
-
2. Data: 2002-06-26 08:07:46
Temat: Re: reklamacja
Od: <p...@p...onet.pl>
Jesli chodzi o sprawe dotyczaca zagadnienia terminu rozpatrzenia wniosku
reklamacyjnego z tytulu reklamacji lu rekojmi, w Twoim przyapdku bedzie to
termin 21 dni od zgloszenia tego waktu wykonawcy (najlepiej jest zrobic to
pisemnie dla celow dowodowych) nastepnie w ciagu 7 dni od tego zgloszenia
powinien on dokonac ogledzin wadliwego towaru - w kazdym badz razie powinien w
terminie 21 dni dac Ci odpowiedz co do rozpatrzenia wniosku. Jesli nie zdola
tego uczynic musi rozpatrzyc reklamacji zgoodnie z Twoim zadaniem.
mam nadzieje ze choc troche pomoglem
i...@h...pl moj mailoch
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2002-06-27 13:46:12
Temat: Re: reklamacja
Od: "GrzegorzM" <G...@a...ids.pl>
2 tygodnie. w przypadku braku odpowiedzi (odpowiedzi, nie informacji czy
reklamacja została uznana czy nie) po tym terminie uważa się reklamację za
uznaną na warunkach klienta.
Pozostaje jeszcze kwestia dochodzenia swoich praw, co w naszych warunkach
nie jest łatwe :(
"Agnieszka" <k...@w...pl> wrote in message
news:af9g22$81v$1@news.supermedia.pl...
> Bardzo prosze o pomoc.
> Pytanie brzmi: ile czasu ma na rozpatrzenie reklamacji firma układająca
> terakotę i co się dzieje jeśli się nie zmieści w tym terminie?
>
> Dziekuję za pomoc
> Agnieszka
>
>
-
4. Data: 2002-06-28 10:00:03
Temat: Re: reklamacja
Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>
na szczescie jestem im winna troche pieniedzy i zgodnie z umowa maja je
dostac do konca roku.
Wniosek prosty, jesli nie usuna bledow, nie dostana kasy.
Dziekuje za pomoc
Agnieszka
Użytkownik "GrzegorzM" <G...@a...ids.pl> napisał w wiadomości
news:aff7a4$h2i$1@news.tpi.pl...
> 2 tygodnie. w przypadku braku odpowiedzi (odpowiedzi, nie informacji czy
> reklamacja została uznana czy nie) po tym terminie uważa się reklamację za
> uznaną na warunkach klienta.
> Pozostaje jeszcze kwestia dochodzenia swoich praw, co w naszych warunkach
> nie jest łatwe :(
>
>
> "Agnieszka" <k...@w...pl> wrote in message
> news:af9g22$81v$1@news.supermedia.pl...
> > Bardzo prosze o pomoc.
> > Pytanie brzmi: ile czasu ma na rozpatrzenie reklamacji firma układająca
> > terakotę i co się dzieje jeśli się nie zmieści w tym terminie?
> >
> > Dziekuję za pomoc
> > Agnieszka
> >
> >
>
>
-
5. Data: 2002-06-28 10:03:54
Temat: Re: reklamacja
Od: <p...@p...onet.pl>
Zwracalas im uwage na wadliwe wykonanie uslugi ?
Co na to powiedzieli ?
Czy wyrazili gotowosc usuniecia nieprawidlowosci ?
Czy masz na to posemne potwierdzenia ?
Nie masz obowiazku przyjmowac uslugi ktora wykonana zostala niezgodnie z
warunkami jakie uzgodniliscie w umowie, bedzies mogla ich wezwac wyznaczaja
tereimn do usuniecia wady, jesli sie nie zmieszcza, wada bedzie mogla byc
usunieta na ich koszt jednak przez innego wykonawce.
Jednak nie wierze ze tak sie stanie - zobaczysz cierpiwosci, i tak poprawio to
co spartaczyli, wystarczy zebedziesz ich nekac telefonami :-)
No jesli sie skomplikuje zobaczymy co dalej odbieram tylko z i...@h...pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
6. Data: 2002-06-28 12:33:59
Temat: Re: reklamacja
Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>
Zwracałam, nawet napisałam pismo reklamacyjne i wysłałam do nich. Przyszli
zrobic ogledziny i powiedzieli, ze to wina kafelkow (ponoc sa nierowne) i
mogą wymienic tylko te wyszczerbione. Kafelki kupowali oni (ja wybrałam
tylko wzor), kafelki miały byc w I gatunku, a pani w hurtowni twierdzi, że
kafelki w I gatunku musza byc rowne. Do tego zle zmontowali mi szafki
kuchenne(przy wymianie musieli je zdemontowac), to twierdza, ze naprawia,
ale nie wiem kiedy.
Dzieki za slowa otuchy, ale coraz bardziej mnie to irytuje, ze zaplacilam im
dosc duzo za mieszkanie pod klucz a oni od wrzesnia ciagle cos poprawiaja i
do tego beznadziejnie. Myslalam, ze firma jest solidna i zna sie na rzeczy,
ale tak sie skalad, ze jak dobry byl kafekarz, to wylewke zle zrobili i
podloga miala 1,5 spadku na 1,5 metra. teraz wylewka jest dobrze zrobiona za
to kafelki nierowno polozone. Tak szczerze powiedziawszy, to podejrzewam, ze
oni kupili III gatunek, a nie I jak bylo zamowione. Od wrzesnia prosze ich o
rozne poprawki, wpisane jeszcze do protokolu, ale cos wolno im idzie. Na
szczescie nie wplacilam im jeszcze ostatniej transzy i nie zaplacilam za
zamowienia dodatkowe. To tylko mnie ratuje.
Dziekuje za pomoc. Rozumiem, ze jesli jeszcze bede miala jakis problem, to
moge pisac na priv.?
Pozdrawiam
Agnieszka
Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:718b.0000634c.3d1c3482@newsgate.onet.pl...
> Zwracalas im uwage na wadliwe wykonanie uslugi ?
> Co na to powiedzieli ?
> Czy wyrazili gotowosc usuniecia nieprawidlowosci ?
> Czy masz na to posemne potwierdzenia ?
> Nie masz obowiazku przyjmowac uslugi ktora wykonana zostala niezgodnie z
> warunkami jakie uzgodniliscie w umowie, bedzies mogla ich wezwac
wyznaczaja
> tereimn do usuniecia wady, jesli sie nie zmieszcza, wada bedzie mogla byc
> usunieta na ich koszt jednak przez innego wykonawce.
>
> Jednak nie wierze ze tak sie stanie - zobaczysz cierpiwosci, i tak
poprawio to
> co spartaczyli, wystarczy zebedziesz ich nekac telefonami :-)
> No jesli sie skomplikuje zobaczymy co dalej odbieram tylko z i...@h...pl
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2002-06-29 08:26:58
Temat: Re: reklamacja
Od: <p...@p...onet.pl>
i...@h...pl Dominik poie
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl