  • 1. Data: 2007-03-01 22:17:27
    Temat: reklama skody
    Od: Profesor Szambo <6...@x...xx>

    czy wyczerpuje znamiona zmuszania nieletnich do innych czynnosci
    seksualnych? chodzi mi o wykorzystanie niemowlaka w celu podraznienia
    wlasnych piersi przez kobiete (w tym konkretnym przypadku przez
    pielegniarke)

  • 2. Data: 2007-03-01 22:40:18
    Temat: Re: reklama skody
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 01-03-2007 o 23:17:27 Profesor Szambo <6...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > seksualnych? chodzi mi o wykorzystanie niemowlaka w celu podraznienia
    > wlasnych piersi przez kobiete (w tym konkretnym przypadku przez

    Bede musial chyba wiecej telewizji ogladac ... chociaz, chyba domyslam
    sie, o ktora reklame chodzi. Ale tam:
    1. wystepowala polozna a nie pielegniarka
    2. piers byla podrazniana przez niemowlaka a nie kobiete
    3. to niemowlak wiedzial co dobre i sam sie przykleil do piersi

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 3. Data: 2007-03-01 23:37:18
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Profesor Szambo napisał(a):
> [...]
    > seksualnych? chodzi mi o wykorzystanie niemowlaka w celu podraznienia
    > wlasnych piersi przez kobiete (w tym konkretnym przypadku przez

    Tak, pielęgniarka/położna wzieła rekę niemowlaka i smyrała się po sutku.
    Weź nie szukaj problemu gdzie go nie ma.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 4. Data: 2007-03-02 04:15:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Profesor Szambo napisał(a):
> [...]
    > seksualnych? chodzi mi o wykorzystanie niemowlaka w celu podraznienia
    > wlasnych piersi przez kobiete (w tym konkretnym przypadku przez

    ROTFL :)

    To może jeszcze karmiącą matkę do paki zamknąć? A już nie daj Boże ktoś
    dziecko przewija ;)

  • 5. Data: 2007-03-02 09:11:30
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-03-2007 o 00:37:18 Michał "Kaczor" Niemczak <k...@i...net>
    napisał(a):

    > Tak, pielęgniarka/położna wzieła rekę niemowlaka i smyrała się po sutku.
    > Weź nie szukaj problemu gdzie go nie ma.

    Ja bym na niego uwazal ... to moze byc ginekolog. To oni szukaja problemow
    tam, gdzie inni znajduja przyjemnosc ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-03-02 09:19:05
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    tak, tak ...podobno w stanach jak ojciec wykapie corke to moze pojsc
    siedziec ...

  • 7. Data: 2007-03-02 09:47:59
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Darek napisał(a):
    > tak, tak ...podobno w stanach jak ojciec wykapie corke to moze pojsc
    > siedziec ...

    To zdaje się jest w Texasie, było w telewizorni o tym absurdzie.

    Kaczor

  • 8. Data: 2007-03-02 11:17:12
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@i...net> wrote in message
    > To zdaje się jest w Texasie, było w telewizorni o tym absurdzie.

    I to nie byl ojciec tylko ojczym czy nawet konkubent matki, wiec dla dziecka
    obcy facet.

    Daniel