  • 11. Data: 2012-04-10 20:23:05
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No nie jedynym, jeszcze możesz się ożenić (z osobą ubezpieczoną ;-))
    >

    > -----
    > w celu zdobycia ubezpieczenia.

    Podobno wystarczy być zamieszkałym z ubezpieczonym członkiem rodziny, czyli
    wystarczy się zameldować u rodzica, rodzeństwa itp.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 12. Data: 2012-04-10 20:25:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    > Podobno wystarczy być zamieszkałym z ubezpieczonym członkiem rodziny, czyli
    > wystarczy się zameldować u rodzica, rodzeństwa itp.

    I chyba mieć do 25/26 lat i uczyć się / studiować. ;)

  • 13. Data: 2012-04-10 21:10:47
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    >
    > I chyba mieć do 25/26 lat i uczyć się / studiować. ;)
    Nie masz racji , pszepisy zawierające ten wiek dotyczą alimentuw, zasiłku
    itp, a to całkiem co innego niż ubezpieczenie zdrowotne - gwerantujące
    leczenie.

    Ale to zameldowanie, w prawie zdeje się stoi - zamieszkanie - nie każdemu
    pasuje ze względu np. na policje wymuszającą pieniądze.
    Jak zamieszkujesz gdzies to na ten adres można ci doręczyć jakies pismo, np
    wymuszajce długi, ja nie masz adresu nie masz ubezpieczenia.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 14. Data: 2012-04-10 22:11:51
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie masz racji , pszepisy zawierające ten wiek dotyczą alimentuw, zasiłku
    > itp, a to całkiem co innego niż ubezpieczenie zdrowotne - gwerantujące

    Njestety nie tylko na ortografji sie nie znarz

    Morze pszestań moncić

  • 15. Data: 2012-04-10 22:16:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Idź do pszychodni publicznej.
    Weź formulaż rejestracyjny.
    Tam będzie rubryka:
    ubezpieczenie na podstawie (czy coś w tym stylu),
    a dalej kilka kwadracików, by wybrać i zaznaczyć jeden z nich,
    a pszy każdym malutkim drukiem (weź okulary) kilometrowy opis.

    Sprawdź pod który punkt się załapiesz,
    najprawdopodobniej pod ten o zamieszkaniu.

    Żeby wziąć formularz, nie musisz mieć ubezpieczenia.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 16. Data: 2012-04-10 22:24:06
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

> [...]
    >
    > Sprawdź pod który punkt się załapiesz,
    > najprawdopodobniej pod ten o zamieszkaniu.
    >
    > Żeby wziąć formularz, nie musisz mieć ubezpieczenia.

    Jusz byłem, nafet nie mósisz iść, wystarczy mjeć internet, oto formulasz
    http://www.1szw.pl/pliki/deklaracja_wyb_lek.pdf njestety gdy nie masz
    innego ubespieczenia jesteś fdópie, a na ubespieczenie rodzicuf jestem
    trohe za stary, szadnych kilometruf tam nie bylo, a teras wyjć stont.
    Pszeczytaj sobie i skąńcz moncić bo jusz nie wytszymuje stobom. Czy ty masz
    musk?

  • 17. Data: 2012-04-10 22:29:13
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jusz byłem, nafet nie mósisz iść, wystarczy mjeć internet, oto formulasz
    > http://www.1szw.pl/pliki/deklaracja_wyb_lek.pdf njestety gdy nie masz
    > innego ubespieczenia jesteś fdópie, a

    Pod "C" się nie załapujesz?
    Tam nie ma ograniczenia wiekowego.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 18. Data: 2012-04-10 23:31:40
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Pod "C" się nie załapujesz?
    > Tam nie ma ograniczenia wiekowego.

    Czy Ty cokolwiek rozumiesz? Nie mam już 26 lat i nigdzie się nie uczę
    http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_podatnika/1
    310/Ubezpieczenie_zdrowotne_czlonka_rodziny_osoby_ub
    ezpieczonej.html
    Koniec tematu.

  • 19. Data: 2012-04-10 23:32:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Stokrotka wrote:

    > Pod "C" się nie załapujesz?
    > Tam nie ma ograniczenia wiekowego.

    Formularze nie są źródłem prawa.
    Zajrzyj do ustawy i zobacz kogo to dokładnie dotyczy.