  • 31. Data: 2011-03-22 15:10:32
    Temat: Re: rejestracja auta na żonę
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:im5hc7$82b$...@n...onet.pl...

    > Po co? Przecież on nie chce, by była to własność odrębna żony a jedynie by
    > zarejestrowany był na żonę.

    Zgodnie z dokumentami w Wydziale Komunikacji samochód jest własnością
    jedynie męża. Należy dokonać przekształcenia własności na współwłasność.
    Przekształcenia w sensie formalnym.

  • 32. Data: 2011-03-22 20:21:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2011 09:07, ąćę pisze:
    > Tak: sakrament.

    Chrztu czy Ołtarza?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2011-03-23 14:23:13
    Od: <s...@a...pl>

    > Zgodnie z dokumentami w Wydziale Komunikacji samochód jest własnością
    > jedynie męża. Należy dokonać przekształcenia własności na współwłasność.
    > Przekształcenia w sensie formalnym.

    A to sorry, jeśli był jakiś specjalny dokument złożony mówiący o własności
    jedynie męża to zupełnie co innego. Myślałem, że mówiliśmy o standardowej
    sytuacji. Normalnie WK informacji w wspólnocie majątkowej i własnościach
    odrębnych małżonków nie posiada.

  • 34. Data: 2011-03-26 18:54:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011, 'Tom N' wrote:

    > Czyli umrzeć nie może bo rozporządzi "swoją częścią"-- ciekawe, ale IMHO
    > nielogiczne.

    Nielogiczne jest w tym, że życie współmałżonków nie zalicza się do
    "majątku małżeńskiego"!
    A druga jest taka, że o "rozporządzeniu" można by mówić jedynie
    w przypadku samobójstwa - chyba odróżniasz "sprzedaż" od "kradzieży" ;)

    pzdr, Gotfryd