  • 41. Data: 2009-03-08 18:53:37
    Temat: Re: reagowac na to?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gov1du$un$1@inews.gazeta.pl...
    > poczytaj posty wyżej.
    > sam sobie musiałby odpowiedziec

    Możesz łaskawie rozwinąć nieco wypowiedź? Bo jak dla mnie, to trochę ją za
    bardzo uprościłeś i trudno mi odgadnąć, czego dotyczy i o co Ci dokładni
    chodzi. Wyżej, to u mnie jest kilka gałęzi wątku, z których mało która
    zawiera odpowiedzi merytoryczne. Jedynie Johnson napisał mu na końcu
    merytorycznie ewentualny artykuł, pod który to podpada - a to było
    przedmiotem pytania.

  • 42. Data: 2009-03-08 20:28:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Możesz łaskawie rozwinąć nieco wypowiedź? Bo jak dla mnie, to trochę ją za
    > bardzo uprościłeś i trudno mi odgadnąć, czego dotyczy i o co Ci dokładni

    Chodzilo o zamiane roli, ktora odegral autor watku w tej calej historii.
    Pierwotnie jawil sie nam, jako obecny partner (ex-?)prostytutki, ktorej
    "byly" rozsylal lisciki, a potem okazalo sie jednak, ze to on byl tym bylym
    :)
    Z drugiej strony ciekawe co w swietle powyzszego oznacza stwierdzenie autora
    watku "(nie wiem skad mial adres) " :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 43. Data: 2009-03-08 20:28:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > napisal do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skad mial adres)

    Nie wiesz, skad miales adres? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 44. Data: 2009-03-08 20:31:19
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz, skad miales adres? :)

    Ja wiem ale on nie wie :D

  • 45. Data: 2009-03-08 20:59:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Z drugiej strony ciekawe co w swietle powyzszego oznacza stwierdzenie
    > autora watku "(nie wiem skad mial adres) " :)

    Aaaa! Tego nie zauwazyłem. Nie analizowałem tych wszystkich gałęzi jakoś
    dogłebnie, a jedynie odpowiedziałem na postawione przez inicjatora pytanie.

  • 46. Data: 2009-03-09 01:58:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp0em5$8s5$1@news.wp.pl h <h...@h...he> pisze:

    > "Wszystkie baby to kurwy. Z wyjątkiem naszych matek, żon i ciotek
    > zakonnic" Z jakiego to filmu ?
    W pustyni i w puszczy?
    O dwóch takich, co ukradli księżyc?
    Jezus z Nazaretu?