  • 31. Data: 2009-03-07 19:04:59
    Temat: Re: reagowac na to?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:goub7f$qb5$1@news.dialog.net.pl...

    > (SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))

    Z uslug typowych burdeli nie korzystalem nigdy.
    Ale znam pare cichodajek, z uslug ktorych korzystalem (to prawie
    prostytutki) - i to naprawde inteligentne laski.
    Coz - dziwki sie z burdelu nie wyciaga. Mozna byc z byla dziwka, ktora
    uprzednio sama sie z niego wyciagnie (lub zrobi to jakis frajer) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 32. Data: 2009-03-07 19:14:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gouggq$2fv$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Z uslug typowych burdeli nie korzystalem nigdy.
    Ja także nie, skoro już do takich zwierzeń przyszło.
    Na wszystko wszak przychodzi czas właściwy.

    > Ale znam pare cichodajek, z uslug ktorych korzystalem (to prawie
    > prostytutki) - i to naprawde inteligentne laski.
    Jestem przekonany, że nie grzmociłbyś byle sprawnego lachociąga.
    Test IQ przed posuwem to oczywista sprawa. ;)

    > Coz - dziwki sie z burdelu nie wyciaga. Mozna byc z byla dziwka, ktora
    > uprzednio sama sie z niego wyciagnie (lub zrobi to jakis frajer) :)
    Można wszystko.
    Ale - jak pisałem - nie ma czegoś takiego jak była dziwka.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2009-03-07 19:15:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > (SDD - szacun ode mnie za wiedzę o dziwkach :)))

    Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej kobiecie
    jest kurwy 2/3".
    Niektore tylko po prostu sa "niepraktykujace" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 34. Data: 2009-03-07 19:15:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam i mam zapytanie. Czy sa jakieś konsekwencje prawne tego ze ktoś
    > napisał do mnie i do osoby z mojej rodziny (nie wiem skąd mial adres)
    > maila z informacja ze moja dziewczyna była prostytutka? Domyślam sie kto
    > to zrobil

    Zakładając, ze to nie jest prawda, to mogła by wchodzić odpowiedzialność
    karna z art. 212 kk. Ścigać by musiała Twoja osoba, bo to przestępstwo
    ścigane z oskarżenia prywatnego. Z tym, że zdecydowanie odradzam ściganie
    tego. Autorom tego typu informacji głownie chodzi o to, by kogoś
    zdenerwować. Idąc z tym do sądu dasz znać, że się tym przejęliście, co
    nakręci falę nowych ataków. Poza tym w sądzie trzeba komuś udowodnić winę.
    Same domysły nie wystarczą. Jeśli nawet autor informacji był na tyle
    nieostrożny, że da się mu dowieść winę, to następnym razem wyśle maila z
    jakiejś kafejki internetowej czy innego miejsca, gdzie ustalenie autora
    jest bardzo trudne.

    Poza tym, pojęcie "prostytutka" jest pojęciem bardzo pojemnym. W tej grupie
    mamy dziewczyny, które pracują "na ulicy", które pracują w "salonach
    masarzu", ale i przykładowo dziewczyny żyjące ze sponsoringu czy w inny
    sposób czerpiące korzyści z uprawiania seksu, a czasem nawet nie seksu - bo
    z tym różnie bywa. Reasumując przed sądem zacznie się wyciąganie brudów i
    jeśli nawet sąd uzna winnym sprawcę, to straty moralne i psychiczne po
    stronie Twojej dziewczyny będą trudne do naprawienia.

    Jeśli bym miał doradzać, to odpisz autorowi informacji, ze wiesz o tym i Ci
    to nie przeszkadza. W ten sposób utniesz problem.

  • 35. Data: 2009-03-07 19:18:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gouh4g$4o1$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej
    > kobiecie jest kurwy 2/3".
    > Niektore tylko po prostu sa "niepraktykujace" :)
    Ja znam też inne.
    W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2009-03-07 19:20:49
    Od: "h" <h...@h...he>

    > W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

    "Wszystkie baby to kurwy. Z wyjątkiem naszych matek, żon i ciotek zakonnic"
    Z jakiego to filmu ?

  • 37. Data: 2009-03-07 19:24:12
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    SDD pisze:

    > Zreszta - tak naprawde, jak mowi stare przyslowie pszczol "W kazdej kobiecie
    > jest kurwy 2/3".
    > Niektore tylko po prostu sa "niepraktykujace" :)

    Dobre :D
    Powiedz to przy jakiejś :D

  • 38. Data: 2009-03-07 19:26:02
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Jotte pisze:

> [...]

    "Moja ciotka jest zakonnica, chyba nie mysla panowie ze ona tez" :D

  • 39. Data: 2009-03-07 19:34:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W każdej kobiecie drzemie kurwa. Kwestia tylko czy się obudzi.

    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 40. Data: 2009-03-07 23:52:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli bym miał doradzać, to odpisz autorowi informacji, ze wiesz o tym i
    > Ci to nie przeszkadza. W ten sposób utniesz problem.

    poczytaj posty wyżej.
    sam sobie musiałby odpowiedziec