  • 1. Data: 2007-05-18 08:10:17
    Temat: rada miejska - uchwala = bezczynnosc prezydenta
    Od: "straf" <i...@g...pl>

    Dzien dobry

    Mam u siebie w miescie taki paradoksalny przypadek: Rada Miejska przyjela
    uchwale uznajaca skarge mieszkanca na bezczynnosc prezydenta za zasadna i
    powierzyla wykonanie tej uchwaly prezydentowi

    co to oznacza?
    1. prezydent ma sie wziac do roboty
    2. prezydent ma sie samobiczowac

    a tak powaznie co jest zobowiazany zrobic prezydent gdy rada miejska przymie
    taka uchwale

    pozdrawiam
    straf

  • 2. Data: 2007-05-19 05:47:42
    Temat: Re: rada miejska - uchwala = bezczynnosc prezydenta
    Od: stern <s...@0...pl>

    straf napisał(a):

    > a tak powaznie co jest zobowiazany zrobic prezydent gdy rada miejska przymie
    > taka uchwale

    nic

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-05-19 06:01:43
    Od: "straf" <i...@g...pl>

    Użytkownik "stern" napisał

    > nic

    status quo ante?

  • 4. Data: 2007-05-19 09:00:25
    Od: stern <s...@0...pl>

    straf napisał(a):
    > Użytkownik "stern" napisał

    > status quo ante?

    dokładnie :)

    a obywatel może mieć poczucie dobrze spełnionego obowiązku

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911