  • 21. Data: 2010-07-28 09:36:27
    Temat: Re: rachunki od TPSA po terminie
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    podziekuj nowemu operatorowi pocztowowemu, czyste skurywsynstwo, jezeli
    dostawalabys jesczez z orange rachunku z kilku abonamentow z roznych okresow
    rozliczeniowych to i tak by wszystkie razem zbierano w danym miesiacu i pod
    koniec Ci przywozono.

    Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje
    takie sytuacje bo juz sam chcialem do zglosic

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 22. Data: 2010-07-28 09:37:35
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]

    > Nie wiem co ci sie wydaje, ale do mnie rachunki z TP przychodza nadal
    > za posrednictwem PP.

    wydaje CI sie , przeczytaj co jest napisane na pieczatce

  • 23. Data: 2010-07-28 10:20:21
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Kotlet wołowy"

    > wydaje CI sie , przeczytaj co jest napisane na pieczatce

    Widze ze nie masz wiekszego pojecia o systemie wysylkek przesylek
    masowych (rachunki, wyciagi bankowe). Te przesyli nie sa stemplowane
    a nadruk na kopercie brzmi: Przesylka niestemplowana. Oplata pobrana -
    umowa z Pozta Polska nr itd. Taki napis jak nic wskazuje ze przesylka
    zostala nadana za posrednictwem ... firmy InPost.
    AM

  • 24. Data: 2010-07-28 10:22:51
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > zbierano w danym miesiacu i pod koniec Ci przywozono.

    > Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje takie

    Przestan juz moze wprowadzac ludzi w blad i daj sobie spokoj z tym
    InPostem.
    AM

  • 25. Data: 2010-07-28 10:35:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-07-2010 12:22, Hades pisze:

    > Przestan juz moze wprowadzac ludzi w blad i daj sobie spokoj z tym
    > InPostem.

    Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z
    wytłoczonym "InPost".
    To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 26. Data: 2010-07-28 10:43:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maddy"

    > Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z
> [...]

    Przeczytaj calosc watku to moze bedziesz wiedziec w czym rzecz.
    AM

  • 27. Data: 2010-07-28 11:25:55
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-28 12:35, Maddy pisze:
    > Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z
    > wytłoczonym "InPost".
    > To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

    PP się nie wyrabia z dostarczeniem, więc zlecają dostarczenie InPostowi.
    Miałem wiele takiej korespondencji, nie tylko rachunków. Był stempel PP,
    a z tyłu blacha InPost.

  • 28. Data: 2010-07-30 09:04:34
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

> [...]
    > umowa z Pozta Polska nr itd. Taki napis jak nic wskazuje ze przesylka
    > zostala nadana za posrednictwem ... firmy InPost.

    nie jakbys zernak to bys widizal napis przesylka niestepmplowana i nadane
    INPostem a nie poczta polska.
    InPOST wysyla takze listy bez blaszek jezeli przekraczaja pewna wage .

  • 29. Data: 2010-07-30 09:05:39
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    > Przestan juz moze wprowadzac ludzi w blad i daj sobie spokoj z tym
    > InPostem.
    > AM

    w ktorym momencie w blad pwrowadzam? Mam przed soba 4 koperty z 4 rachunkami
    3 z orange , 1 z tpsa, wsyzstkie nadane inpostem kazdy w innym dniu czasem
    tygodniu wszystkie w tym samym dniu po terminie platnosci znalazly sie u
    mnie w skrzynce