  • 11. Data: 2005-11-21 17:39:25
    Temat: Re: quasi-drag
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > To ostatnie jest bardzo popularnym srodkiem wspomagajacym proces uczenia w
    > akademikach :D

    Raczej wspomagającym proces zapominania nadmiarowych informacji (reguła
    4*Z ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-11-21 17:39:32
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

  • 13. Data: 2005-11-21 19:32:40
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "T" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ciekawi mnie Wasza opinia:
    >
    > W aptekach bez recepty dostepny jest popularny srodek na kaszel -
    Tussipect.
> [...]
    (+/-
    > tak to brzmialo, nie znam sie, ale wskazano mi na zwiazek tych dwoch
    > substancji). Co wiecej - jest to srodek dopingujacy, ktorego wykrycie w
    > organizmie dyskwalifikuje sportowcow.
    >
    > I jak do tego wszystkiego ma sie kwestia braku wymogu recepty na ten lek?
    > Znajoma farmaceutka twierdzi (powolujac sie na doswiadczenia zawodowe) ze
    srodek
    > ten kupuja m.in.:
    > 1. ludzie odchudzajacy sie
    > 2. narkomani na glodzie w braku "normalnych" dragow

    alkohol także szkodzi a jest bez recepty

    testosteron produkują moje jądra, a jednak sportowcom nie wolno go brać....

    p.
    W,

  • 14. Data: 2005-11-21 22:28:52
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 20:32:40 +0100, Wirtualna napisał(a):

    > testosteron produkują moje jądra, a jednak sportowcom nie wolno go brać....

    Jadra? :D

  • 15. Data: 2005-11-21 22:29:44
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 18:39:25 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Raczej wspomagającym proces zapominania nadmiarowych informacji (reguła
    > 4*Z ;) )

    Chociaz znam ta regule to zazwyczaj stosuje sie tylko to ostatnie 'zet' :)

  • 16. Data: 2005-11-21 22:56:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Jadra? :D

    Tak, testosteron jest produkowany głównie w jądrach, a w mniejszym
    stopniu przez nadnercza.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2005-11-22 03:20:06
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > Tussipect występuje także w tabletkach i wtedy wystarczy 5-10 tabletek
    > (w zależności od wagi ciała), także nie pisz jak czegoś nie wiesz :)

    nie jest tak źle przypomniały mi się szkolne czasy a to już 20 lat w tył
    kolega był łaskaw zażyć ten wynalazek
    1 butelka tussi chyba 100ml ale mogę się mylić plus 6 piw dało naprawdę
    znakomity efekt
    nawet padła propozycja czy z nim by na pogotowie nie zajrzeć bo fazę miał
    znakomitą
    a raczej totalny odlot...:)
    Varos

    tak nawiasem jest wiele dziwnych rzeczy które w połączeniu z alkoholem
    dają nieprzewidywalne efekty......:) a przy okazji nie uzależniają .
    ale czasem jak sie ma pecha to można na skróty do bozi trafić

  • 18. Data: 2005-11-22 06:53:22
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 23:56:55 +0100, scream napisał(a):

    > Tak, testosteron jest produkowany głównie w jądrach, a w mniejszym
    > stopniu przez nadnercza.

    Pytalem o to czy sportowcom nie wolno brac jego jader :)

  • 19. Data: 2005-11-22 07:55:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 11:08:08 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > To ma byc "faza"? Lepsza zlapiesz po Plusssz Active... :)

    Zwłaszcza jak ów pluszz się zażyje w formie tabletek ;)

    Pewnie niezłe efekty da też Corega Tabs :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2005-11-22 09:54:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Pytalem o to czy sportowcom nie wolno brac jego jader :)

    gdyby napisał "..a jednak sportowcom nie wolno ICH brać.." to Twoje
    pytanie miałoby sens, ale napisał "GO" a nie "ICH"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl