  • 1. Data: 2006-12-12 13:45:43
    Temat: quady!!!
    Od: "Paulina Filipczak" <p...@w...pl>

    Słuchajcie czy ktoś z Was może zajmował się przypadkiem quadów sprowadzanych
    z zagranicy i ich wprowadzaniem na rynek RP?? jakie muszą być wypełnione
    formalności woce urzędów? gdzie trzeba to zarejstrowac, itp?? acha i jak je
    klasyfikowac??tzn jako jakie pojazdy??

    pf

  • 2. Data: 2006-12-13 11:10:18
    Temat: Re: quady!!!
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Tue, 12 Dec 2006 14:45:43 +0100, Paulina Filipczak wrote:
> [...]
    > formalności woce urzędów? gdzie trzeba to zarejstrowac, itp?? acha i jak je

    Nie, ale będzie mnie to czekać, więc jak się dowiesz co i jak to daj znać
    :-)

    --
    spaceman