  • 41. Data: 2009-05-31 16:33:18
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    witek pisze:
    /.../
    > Super pomysl. Cala europa bedzie miala rynek zbytu na stare kaszlaki.
    > A policjanci zaczna w totka grac zeby ponosic koszty trzymania tego
    > zlomu u siebie.

    Gościa po złapaniu trzeba zamykać od razu na parę dni choćby.

  • 42. Data: 2009-05-31 18:19:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Błąd pomiaru.
    > Syropek na kaszel.
    > Ciastko polane alkoholem.
    > Czasami możesz nawet nie wiedzieć, że przyjąłeś niewielką dawkę alkoholu.

    Jak myślisz, ile czasu utrzymuje się w wydychanym? Nawet jeżeli *15 minut* to
    zawsze kierowca może poprosić o badanie z krwi.

  • 43. Data: 2009-05-31 18:29:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 20:19
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvuhms$4tb$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Jak myślisz, ile czasu utrzymuje się w wydychanym? Nawet jeżeli *15 minut*
    > to zawsze kierowca może poprosić o badanie z krwi.

    No i ? I krew też wykaże, bo spożył. A że dawkę minimalną, która na nic nie
    wpływa, to właśnie po to jest te 0,2. Poza tym błąd pomiaru krwi też
    występywa.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2009-05-31 19:51:54
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Maj, 18:09, "moje_przedmioty" <m...@i...pl>
    wrote:

    > Po co ma jechac pierwszym
    > kupi trupa kolejnego za 200 i bedzie jezdził nim na imprezki
    > Tańsze od mandatu

    I za kazdm razem oprocz mandatu (coraz wiekszego bo straci np. prawko
    za punkty) bedzie tracil szrot za 200 zlotych i albo poczuje to w
    kieszeni i wyjdzie go taniej wezwac taksowke albo za dlugo szybko
    zmienia mu lokum na takie z miloscia homoseksualną.

  • 45. Data: 2009-05-31 21:54:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A tak z ciekawosci: A jak byl by trzezwy? Wtedy pozbawienie wolnosci w
    > zawieszeniu czy poprostu wypadek - stalo sie?

    Wówczas byłaby generalnei większa szansa za warunkowe zawieszenie wykonania
    kary.

  • 46. Data: 2009-06-01 05:49:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 31 May 2009 10:28:09 +0200, qwerty napisał(a):

    > Mam nadzieję, że na najwyższy.

    za to, ze sila zaciagnal babe do tego wozka?
    --
    marcin

  • 47. Data: 2009-06-01 05:55:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości grup
    > za to, ze sila zaciagnal babe do tego wozka?

    Za to, że wsiadał do pojazdu po spożyciu.

  • 48. Data: 2009-06-01 06:29:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 07:55:29 +0200, qwerty napisał(a):

    > Za to, że wsiadał do pojazdu po spożyciu.

    zdaje sie, ze mu wolno
    --
    marcin

  • 49. Data: 2009-06-01 07:25:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A może od śmiertelnej ofiary zacznijmy?

    skoro zaczynamy od smiertelnej ofiary, to kwestia tego czy byl pod wplywem
    nie ma znaczenia, nie jestes w stanie w zaden sposob dowiesc tego, czy jego
    trzezwosc miala wplyw na wywrotke, a z duzym prawdopodobienstwem mozna
    zalozcy, ze nia miala zadnej

  • 50. Data: 2009-06-01 07:32:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A policjanci zaczna w totka grac zeby ponosic koszty trzymania tego zlomu
    > u siebie.

    to akurat tez kwestia zmiany przepisow
    wystarczy aby stare auta zlomowac na koszt bylego wlasciciela, a takim ktore
    jeszcze mozna sprzedac, wyrabiac nowe papiery i sprzedawac, tylko to z kolei
    stwarza okazje do naduzyc przez policje :)