  • 31. Data: 2009-05-31 14:18:58
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Easy wrote:

    > Oczywiscie. jak kazde prawo jest obarczone marginesem błedu.
    > Leasing rzeczywiscie nie byłby zadowolony.. ale zawsze mozna
    > wprowadzic klauzule " przy utracie auta z powodu poruszania sie w
    > stanie po spozyciu leasingobiorca zobowiazany jest do dalszego
    > uiszczania opłat)...

    Tak jest i bez proponowanej klauzuli.
    Nie sądzę, żeby na dzień dzisiejszy ktoś wymyslił działający skutecznie
    środek
    w naszych polskich warunkach.

  • 32. Data: 2009-05-31 14:32:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 16:17
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvu3im$lu1$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > W jakich sytuacjach może wskazać promile, kiedy osoba jest trzeźwa?

    Błąd pomiaru.
    Syropek na kaszel.
    Ciastko polane alkoholem.
    Czasami możesz nawet nie wiedzieć, że przyjąłeś niewielką dawkę alkoholu.

    > Zresztą w Albanii, Białorusi, Chorwacji, Czechach, Estonii, Litwie,
    > *Rosji*, Rumunii, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech jest 0.00.
    > Widać jakoś się da.

    Dać się da, pytanie ilu jest poszkodowanych przez to.

    --
    Tristan

  • 33. Data: 2009-05-31 15:27:39
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:gvu1of$3nv$1@news.onet.pl...
    > Easy pisze:
    >>
    > /..../
    >
    > Słyszałem, że jak ktoś coś zrobi po pijaku to pijak jest okolicznością
    > łagodzącą, bo ograniczona poczytalność. Trzaby udowadniać, ze ktoś trzeźwy
    > wsiadł do auta a pił w czasie jazdy.

    Tylko dla ludzi z pierwszych stron gazet :)

    E.

  • 34. Data: 2009-05-31 15:28:47
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Maj, 10:57, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Bezwarunkowa kara pozbawienia wolności, zakaz prowadzenia pojazdów na kilka
    > lat. Przy czym musi się wypowiedzieć biegły, czy czasem sam wypadek nie był
    > spowodowany jakąś usterką techniczną, co byłoby jakąś okolicznością
    > łagodzącą.

    A tak z ciekawosci: A jak byl by trzezwy? Wtedy pozbawienie wolnosci w
    zawieszeniu czy poprostu wypadek - stalo sie?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 35. Data: 2009-05-31 15:29:47
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości grup
    >
    > A co w takim wypadku jak osoba ma kilka pojazdów? Normalny samochód jakie
    > u nas jeżdżą i starego trupa, który wart jest z 200zł i został w nim
    > złapany?

    zycie.
    nastepnym razem bedzie juz jechał tym pierwszym ( bo drugiego nie bedzie
    miał) .. a jak znam zycie jak ktos jedzie raz to i drugi i trzeci...

    nie ma idealnych rozwiazan.

    E.

  • 36. Data: 2009-05-31 15:34:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Easy wrote:

> [...]
    > ktos był tak miły i uczyny ze pozyczył auto osobie nie majacej PJ czy
    > jadacej pod wpływem.. to niech teraz cierpi...

    Pozyczyl jak jeszcze nie byl pijany.

  • 37. Data: 2009-05-31 15:37:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:

    > W jakich sytuacjach może wskazać promile, kiedy osoba jest trzeźwa?
    Akurat jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

    > Zresztą w Albanii, Białorusi, Chorwacji, Czechach, Estonii, Litwie,
    > *Rosji*, Rumunii, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech jest 0.00.
    > Widać jakoś się da.

    Nie da sie. Tam sie po prostu zamyka czlowieka i tyle.

  • 38. Data: 2009-05-31 15:40:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Moze troche bardziej restrykcyjne przepisy? Skazali cie za jazde po
    > pijaku?

    Super pomysl. Cala europa bedzie miala rynek zbytu na stare kaszlaki.
    A policjanci zaczna w totka grac zeby ponosic koszty trzymania tego
    zlomu u siebie.

  • 39. Data: 2009-05-31 16:07:27
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

> [...]
    > klauzule " przy utracie auta z powodu poruszania sie w stanie po spozyciu
    > leasingobiorca zobowiazany jest do dalszego uiszczania opłat)...

    Własnie teraz mamy takie gówniane prawo jakie proponujesz
    Same klauzule i wyłączenia dzięki którym prawo przestaje byc skuteczne
    Przepisy prawa powinny byc czytelne proste i powinny zawierać jak najmniej
    wykluczeń bo to stwarza tylko mozliwości do kombinowania.
    Foti

  • 40. Data: 2009-05-31 16:09:35
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

> [...]
    > nastepnym razem bedzie juz jechał tym pierwszym ( bo drugiego nie bedzie
    > miał) .. a jak znam zycie jak ktos jedzie raz to i drugi i trzeci...

    Po co ma jechac pierwszym
    kupi trupa kolejnego za 200 i bedzie jezdził nim na imprezki
    Tańsze od mandatu