  • 1. Data: 2002-12-12 17:28:23
    Temat: [pytanie]poczta reklamacja
    Od: "KrystianusDami" <k...@d...pl>

    Witam
    Przerabiał ktos z Was w praktyce skarge na niezałatwienie reklamacji?
    Wysłałem 2 miesiace temu list polecony ekonomiczny.Legnica -> Warszawa
    List nie doszedł wiec po paru dniach chcialem reklamacje złozyc ale pani na
    poczcie powiedziala ze lepiej poczekac bo czasami list wraca , wiec
    czekałem.... w sumie 3 tyg od wysłania. List nie doszedł ani nie wrocił.
    Złozyłem reklamacje. Pare dni po niej znajomy poinformował mnei ze u niego
    listonosz był i on potwierdził ze listu nie dostał. Standardowo po 2-3
    dniach wraca ten papierek do mnie ze 100zł odszkodowaniem. No i znow czekam
    (termin załatwiania takich spraw z informacji z poczty wynosi podobno 2
    tygodnie). 14.11 złozyłem reklamacje wiec niedługo bedzie miesiac. Kilka
    razy chodziłem na poczte pytac ale panie mowiły mi ten sam bełkot.
    "Do nas z Warszawy nie doszedł wiec napewno dojdzie, a jak dojdzie to do
    pana trafi".
    Zapytałem sie jak bede czekał 2 miesiace albo pol roku to co? A one " to
    nic, napewno dojdzie".
    W taki sposob mozna ludzi odsyłac z kwitkiem do znudzenia. Napisałem mailem
    skarge na maila podanego na poczcie gdzie mozna skargi i wnioski skladac i
    ciagle nic.Poczta Polska najwyrazniej jak cała Polska jest do d... ale chyba
    warto by to zmienic. Moze ktos ma pomysł lub przerabiał to i wie jak
    najlepiej dalej to poprowadzic. Ja mam plan by zadzwonic do centrali
    lokalnie a jak nie bedzie rezultatu to do centrali w warszawie ale jak tam
    to "osiusiaja" to sie okaze ze wiecej na telefony strace niz to warte i moze
    o to im chodzi.

    Wszelkie uwagi mile widziane.
    zdr

  • 2. Data: 2002-12-13 06:54:54
    Temat: Re: [pytanie]poczta reklamacja
    Od: b...@g...pl (Tomas)

    .Poczta Polska najwyrazniej jak cała Polska jest do d... ale chyba
    > warto by to zmienic.

    Witam,
    jestem ciekaw jak chcesz zmienić ludzkie charaktery,,, chciwość,
    złodziejstwo, pazerność, pieniąz w oczach,,, może ich tak do kościoła,,, nie
    oni właśnie tam regularnie chodzą, rozgrzeszają się i wychodzą z kościołów
    jako święci po to aby od nowego tygodnia znów kraść. To jest patologia w
    Polsce. Walka z wiatrakami,,, panienki na poczcie uspakajające klientów,
    miały kurs jak to robić, dostają za to kase, długie czekanie na pieniądze bo
    poczta ma umowę z bankami i międoli pieniędzmi ile wlezie, listonosze którzy
    zwlekają tygodniami z przyniesieniem przekazów pieniężnych,,, też międołą
    szmalem z banku. Gręgolada stary.

    Tomek