  • 31. Data: 2008-07-09 15:46:24
    Temat: Re: pytanie o testament-jak to zrobic?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g52j68$1av$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A czemu ma być nie ważny? Testament zawsze możesz napisać kolejny. Na
    > dobrą sprawę to ostatni się liczy.

    bo gdybym miala dziecko, to problem by sie rozwiazal - dziedziczy tylko maz
    i dziecko, prawda?

    > Można ogólnie

    SUPER:)

  • 32. Data: 2008-07-09 15:50:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bo gdybym miala dziecko, to problem by sie rozwiazal - dziedziczy tylko
    > maz i dziecko, prawda?

    Zgadza się :). Rodzinka musiała Ci nieźle dopiec, bo uwzięłaś się na całego
    :). No ale to już Twoja osobista sprawa.
    --
    Maluch

  • 33. Data: 2008-07-09 16:52:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    siliana wrote:

    > bo gdybym miala dziecko, to problem by sie rozwiazal - dziedziczy tylko maz
    > i dziecko, prawda?

    tak.
    teraz już masz motywację :)

  • 34. Data: 2008-07-10 09:03:45
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak, możesz przysposobić.
    Zawsze się dziwiłem, czemu młodzi piekni Szwedzi i Szwedki adoptują dzieci z Afryki -
    teraz już wiem: nie kochają
    rodziców ;-))
    JaC

    -----