  • 11. Data: 2011-04-27 11:44:45
    Temat: Re: pytanie o swiadka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 13:39:05 +0200, SDD napisał(a):

    > Pozwany nie sklada wyjasnien, tylko zeznaje w charakterze strony. Tez ma
    > obowiazek mowic prawde.

    Aczkolwiek pracownik pozwanego nie jest pozwanym.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2011-04-27 15:27:23
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-27 13:07, Użytkownik smerf napisał:

    > nie wzialem adwokata i dlatego pytam na grupie.
    >
    > chodzi o nieuzasadnione rozwiazanie umowy o prace
    > nie podpisalem umowy o zakazie konkurencji ktora miala wady prawne
    > rozmowy/negocjacje z pracodawca zawsze prowadzilem tylko pisemnie

    Skoro nie podpisałeś cyrografu to pracodawca ma uzasadnienie.
    Wygrasz tylko jeśli on lub jego pracownicy czegoś nie dopatrzyli,
    zrobili jakiś błąd czy coś w tym stylu.

    Kolejna sprawa to nawet jak nastąpi cud i jednak wygrasz
    to zyskasz tylko zarobki za okres od wypowiedzenia do
    końca sprawy i dostaniesz nowe zwolnienie. Tym razem z
    powodu braku zaufania do pracownika. I tego już nie wygrasz.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-04-27 15:37:23
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    On 2011-04-27 17:27, RadoslawF wrote:

> [...]
    > końca sprawy i dostaniesz nowe zwolnienie. Tym razem z
    > powodu braku zaufania do pracownika. I tego już nie wygrasz.

    Czytaj co napisalem - nie podpisalem umowy z wadami prawnymi, a w tym przypadku
    jestem chroniony
    przed zwolnieniem. Walcze o odszkodowanie, nie o przywrocenie.

  • 14. Data: 2011-04-27 16:14:39
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-27 17:37, Użytkownik smerf napisał:

    > Czytaj co napisalem - nie podpisalem umowy z wadami prawnymi, a w tym
    > przypadku jestem chroniony
    > przed zwolnieniem. Walcze o odszkodowanie, nie o przywrocenie.

    Ja uważam że w tym przypadku nie jesteś chroniony.
    Ale to zdanie sędziego będzie sie liczyło a nie nasze.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-04-30 12:45:12
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    Moja żona miała podobną sytuację - jej dyrektor który ją osobiście zwolnił
    występował jako świadek. Jako powód masz możliwość go przesłuchać :) Polecam
    to zrobić umiejętnie, najlepiej tak by kolesiowi puściły nerwy. Powyciągać
    trochę spraw itd. Generalnie sądy pracy są nastawione na obronę pracowników.
    Dyrektor mojej żony zrobił z siebie wariata na rozprawie, bo pytaniami
    zagoniłem go w kozi róg ;) Okazało się, że ma bardzo wybiórczą pamięć. Aha,
    w mowie końcowej warto wspomnieć, że każdy świadek powołany przez stronę
    pozwaną i pozostającą w stosunku zależności od pozwanego (czyli będąc u
    niego zatrudniony) jest niewiarygodny. I tyle :)

  • 16. Data: 2011-04-30 12:47:51
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    > Tym razem z
    > powodu braku zaufania do pracownika. I tego już nie wygrasz.

    Oczywiście? Znajomą przywrócono do pracy ... a wcześniejsze zwolnienie
    tłumaczono właśnie utratą zaufania. Plus dostała 3 miesięczną pensję brutto
    za pozostawanie bez pracy.