  • 1. Data: 2003-04-27 16:13:25
    Temat: pytanie o stowarzyszenie?
    Od: "Tomasz" <q...@i...pl>

    Chcialbym zalozyc stowarzyszenie, lecz nie mam pojecia, jakie dokumenty
    musze zlozyc aby go zalegalizowac. Slyszalem cos o statucie, ale nie wiem
    jak on ma wygladac- moze ktos wie gdzie moge znalesc jakies porady odnosnie
    napisania czegos takiego, moze sa jakies szablony na ktorych mozna sie
    wzorowac?
    A moze ktos juz zakladal jakas organizacje i moze sie podzielic, w jaki
    sposob to robl? - za wszelkie informacje baaardzo dziekuje!!

    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-04-27 20:33:51
    Temat: Re: pytanie o stowarzyszenie?