  • 11. Data: 2006-01-09 11:52:05
    Temat: Re: pytanie o pornografie dziecięcą
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości
    news:dpth7d$t2m$1@inews.gazeta.pl...

    > a wchodzisz na normalne strony erotyczne?

    Nie wiem jakie to są "normalne", ale ja żadnych erotycznych nie odwiedzam, bo
    jestem starej daty i mnie tylko żywe kobiety podniecają.

    --
    vertret

  • 12. Data: 2006-01-09 14:02:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > a wchodzisz na normalne strony erotyczne?

    Wchodzilem czesto w poczatkach mojego kontaktu z internetem.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 13. Data: 2006-01-09 15:12:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnds4qm4.4lk.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Wchodzilem czesto w poczatkach mojego kontaktu z internetem.

    no to moze kiedys bylo mniej takich pulapek.

  • 14. Data: 2006-01-09 18:11:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    vertret [###vertret@@@op.pl.###] napisał:

    > Ja od 10 lat dosyć intensywnie korzystam z internetu m.in.
    przeglądając
    > strony www, ale ani razu nie trafiłem na coś chociaz zblizonego do
    > dziecięcej pornografii. Mam jakiś specjalny komputer?

    Nie, Najpewniej szukasz czego innego, niż ja.

  • 15. Data: 2006-01-09 18:12:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:

    > Co znaczy "teoretycznie", jest czy nie jest?

    Samo przeglądanie nie jest karalne. Karalne jest posianie. Rzecz w
    tym, że IE to co przeglądasz gromadzi w cashu i zaczynasz to mieć. A
    nawet może się to znaleźć w jakiejś kopii bezpieczeństwa, jeśli taką
    robisz. Teraz pozostaje pytanie, jak do tego podejdzie prokurator, a
    ostatecznie sąd.

  • 16. Data: 2006-01-09 18:42:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dpu93h$3er$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nawet może się to znaleźć w jakiejś kopii bezpieczeństwa, jeśli taką
    > robisz. Teraz pozostaje pytanie, jak do tego podejdzie prokurator, a

    O to właśnie pytałem w dalszej części posta. Czy przestępstwo "posiadania"
    można poopełnić nieumyślnie? Przecież to nie użytkownik zapisuje te treści
    na dysku tylko maszyna o której nikt nie wie jak ona tak naprawdę działa
    ;)
    Inny przykład: zły człowiek wysyła ci e-mailem trefne materiały i co,
    stajesz przestępcą w chwili odebrania poczty?

  • 17. Data: 2006-01-09 18:54:37
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > a wchodzisz na normalne strony erotyczne?

    Czasami wchodze, a na dziecieca nigdy nie trafilem.

    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 18. Data: 2006-01-09 19:26:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > co to ASACP

    Google wyłączyli?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-01-09 20:16:25
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Google wyłączyli?

    zaraz pewnie dostaniesz: a co to google?
    --
    pozdro
    ape

  • 20. Data: 2006-01-09 20:43:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    ape napisał(a):
    > zaraz pewnie dostaniesz: a co to google?

    Wtedy moja odpowiedź będzie identyczna :PP

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl