  • 1. Data: 2003-07-16 08:17:26
    Temat: pytanie o dziecko
    Od: "lopez" <l...@t...pl>

    Witam, potrzebuję porady
    Ja - panna z dzieckiem, dziecko ma moje nazwisko, ojciec uznał dziecko, ale
    aktualnie jest pozbawiony praw rodzicielskich.
    Czy jeżeli wyjdę za mąż dziecko moze nosić nazwisko mojego męza? Czy on
    moze adoptowac moje dziecko?
    Dziękuję z góry za pomoc.
    Pozdr.
    gg 2111900

  • 2. Data: 2003-07-16 09:26:33
    Temat: Re: pytanie o dziecko
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > Pozdr.
    > gg 2111900
    >
    > ojciec pozbawiony praw rodzicielskich ale alimenty mam nadzieje płaci?
    Jak najbardziej mąż może przysposobić dziecko i dać mu swoje nazwisko, ale
    wtedy już prawdziwy ojciec zostanie zwolniony z płacenia alimentów.Obowiązek
    utrzymania dziecka przejmie mąż

  • 3. Data: 2003-07-16 12:01:44
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Dlaczego masz taką nadzieję nie znając sytuacji obojga rodziców?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-07-17 05:45:27
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]

    > BaLab
    >
    > Ponieważ pozbawienie praw rodzicielskich nie zwalnia z obowiązku płacenia
    alimentów.To miałam na myśli.

  • 5. Data: 2003-07-17 07:42:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Ponieważ pozbawienie praw rodzicielskich nie zwalnia z obowiązku płacenia
    > alimentów.To miałam na myśli.

    Ale przecież nie wiadomo, czy alimenty zostały wogóle kiedykolwiek
    ustanowione (chociaż co do zasady się należą, chyba że...).

    Pozdrawiam,
    BaLab