  • 11. Data: 2003-02-23 00:29:19
    Temat: Re: pytanie dot. rowerzysty
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    KiKmen 7272 wrote:

    > wiesz - w Holandii czy Danii (nie pamiętam) OC na rowerzystów zawarte
    > jest w OC płaconym przez kierowców samochodów, nie mam takich nadzei
    > wobec polskiego prawa, ale chciałem się upewnić.

    No to ja tu widze niezle pole do naduzyc...
    Nic tylko trzaskac rowerem we wszystko cos sie porusza :))

  • 12. Data: 2003-02-23 08:53:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości

    > No to ja tu widze niezle pole do naduzyc...
    > Nic tylko trzaskac rowerem we wszystko cos sie porusza :))

    I płacić z własnej kieszeni?
    Niezłe nadużycie;))

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-02-24 13:12:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003, KiKmen 7272 wrote:

> [...]
    >+ na temat takowy: spowodowałbym jakiś wypadek (może być nawet oberwanie
    >+ lusterka) - muszę zapłacić z własnej kieszeni?

    A to zależy czy masz ubezpieczenie.
    Moje ubezpieczenie (OC) mieści się w...ubezpieczeniu mieszkania (!),
    w PZU - wielu ubezpieczonych nawet o tym nie wie :)
    Niestety, jest ograniczone (nie pamiętam jaka ...krotność wartości
    podstawy ubezpieczenia mieszkania).

    pzdr, Gotfryd
    (wyglądający przez okno czy roztopione paski na drogach są już
    dostatecznie szerokie :))

  • 14. Data: 2003-02-24 18:12:07
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > w PZU - wielu ubezpieczonych nawet o tym nie wie :)
    > Niestety, jest ograniczone (nie pamiętam jaka ...krotność wartości

    5x

    pzdr
    gl

  • 15. Data: 2003-02-25 18:51:40
    Od: "MogO" <r...@n...tu>

    > widze, ze lubisz sporty ekstremalne
    Raczej "ekstrementalne" - popatrzcie jak wyglądają chodniki i
    trawniki w dużych miastach, całe obsr%^&ne przez psy! (właściciele
    niczego sobie nie robią z lokalnych przepisów nakazujących sprzątanie
    po pieskach :-((( )

    ---
    Uwolnić miasta od psiego g#%na!!!

    ;-)))