  • 31. Data: 2007-04-08 22:10:55
    Temat: Re: [pytanie] Ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    Myslalem nad tym i w sumie masz racje. Ktos mi kiedys mowil, ze to sie
    rozpatruje takze w kontekscie konkrentej instytucji, stad moje watpliwosci.
    Zapytam jednak jeszcze na uczelni przy najblizszej okazji, bo mnie
    zaintrygowal ten temat i sam chetnie bym zglebil do czego ten wyjatek sie
    odnosil i kiedy sie go stosuje.

    Jesli wiec imie i nazwisko nie jest zalezne od jakiegos wyjatkowego przypadku
    to uwazam tak jak pierwotnie, ze w ogole nie sa to dane osobowe.

    Co do tych srodkow potrzebnych do ustalenia... Niezaleznie od tego czy bedzie
    10 000 czy 1 osoba o takim imieniu i nazwisku, nic to nie zmienia - nie sa to
    dane osobowe. Oprocz srodkow nalezy jeszcze rozpatrzyc mozliwosci. Przecietny
    czlowiek z ulicy nie ma mozliwosci zidentyfikowania osoby z nazwiskiem innej
    niz taka, gdy ta osoba sama to powie.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel