  • 11. Data: 2007-03-17 06:45:04
    Temat: Re: [pytanie] Ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:etetis$805$2@inews.gazeta.pl...

    > Zgadza sie. Nikt nie prosil o zgode na publikacje takich danych, zatem
    > mozna chyba uznac ze wymienione w spisie osoby zgody takiej nie wyrazily.

    Przy czym TY właśnie złąmałeś tą ustawę upubliczniając ten zbiór danych.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 12. Data: 2007-03-17 06:52:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> w

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Jedną z nich jest publikacja tzw. zapowiedzi. Tego aspektu zagadnienia
    > jakoś nikt tam nie poruszył, chyba że mi coś umknęło, bo słuchałem przy
    > pracy i "jednym uchem".

    Było wyraźnie powiedziane, że nie to nie podlega pod ustawę o ochronie
    danych.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-03-17 08:06:12
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sądzę, że gdyby wyraziły, to by nie było problemu.

    a jest jakis problem? bo nie zanotowalem.

    > Zastanawiam się jednak, czy
    > samo imię i nazwisko jednoznacznie identyfikuje osobę. Moim zdaniem nie.

    a tu jest samo i mie i nazwisko?

    pozdrawiam
    d.

  • 14. Data: 2007-03-17 09:44:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a tu jest samo i mie i nazwisko?

    Z danych mogących identyfikować osobę, tak. Adres mailowy czy numer telefonu, to
    nie są dane bezpośrednio identyfikujące osobę - moim zdaniem.

  • 15. Data: 2007-03-17 10:15:06
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie SQLwysyn w liscie z dnia 2007-03-17 07:45 napisala
    nastepujace slowa:

    > Przy czym TY właśnie złąmałeś tą ustawę upubliczniając ten zbiór danych.

    Nie, ja ich upubliczniać nie musiałem. One były dostępne dla _każdego_
    od dawna.

    --
    michal

  • 16. Data: 2007-03-17 14:27:45
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z danych mogących identyfikować osobę, tak. Adres mailowy czy numer telefonu, to
    > nie są dane bezpośrednio identyfikujące osobę - moim zdaniem.

    Panie Robercie, dyskutowalismy juz kiedys na ten temat ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 17. Data: 2007-03-17 14:36:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Panie Robercie, dyskutowaliśmy juz kiedyś na ten temat ;)

    No i? Bo nie wykluczam. Dużo pisuję na grupy.

  • 18. Data: 2007-03-17 21:48:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Mar 2007 10:44:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z danych mogących identyfikować osobę, tak. Adres mailowy czy numer
    > telefonu, to nie są dane bezpośrednio identyfikujące osobę - moim
    > zdaniem.

    Imię i nazwisko oczywiście jest daną osobową, chyba że to samo w sobie
    "Jan Kowalski".
    "Olgierd Rudak" a pewnie i "Robert Tomasik" to na 100% dane osobowe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    FAJNY ==> http://olgierd.bblog.pl/wpis,konkurs;literacki;;-,31

  • 19. Data: 2007-03-17 22:52:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w wiadomości

    > Imię i nazwisko oczywiście jest daną osobową, chyba że to samo w sobie
    > "Jan Kowalski".
    > "Olgierd Rudak" a pewnie i "Robert Tomasik" to na 100% dane osobowe.

    Ale ochronie podlegają tylko te, które jednoznacznie identyfikują osobę.
    Robertów TOMASIK w moim mieście jest 3. A gdy mamy telefon komórkowy, to nawet
    miasta nie identyfikujemy.

  • 20. Data: 2007-03-18 08:05:00
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Mar 2007 23:52:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale ochronie podlegają tylko te, które jednoznacznie identyfikują osobę.
    > Robertów TOMASIK w moim mieście jest 3. A gdy mamy telefon komórkowy, to
    > nawet miasta nie identyfikujemy.

    Nie te, które jednoznacznie, lecz te, które pozwalają bez większych
    nakładów rozpoznać człowieka.
    Trudno mi powiedzieć jakie można przyjąć kryteria, ale wychodząc z
    założenia "gógiel wie" to można próbować mierzyć ilością haseł w
    wyszukiwarce.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==