  • 11. Data: 2008-01-31 16:39:07
    Temat: Re: pytanie!
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    On 31 Sty, 17:00, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Coś kręcisz. Akt oskarżenia nie zamyka dostępu do akt sprawy. Wręcz
    > przeciwnie - to przed aktem oskarżenia są większe ograniczenia w
    > dostępie do akt (z uwagi np. na dobro śledztwa).
    >
    > Czuję trolla...

    Podaje ci nr. pisma,które otrzymałem wtedy z biura Rzecznika Praw
    Obywatelskich RPO-477230-II/04AP Zespół Prawa Karnego
    Rzecznik Praw Obywatelskich nie może ingerować w toczące się sprawy
    sądowe
    nie ma możliwości ingerencji w niezawisłość sądu.Dopiero po otrzymaniu
    wyroku
    jeżeli uzna Pan,że naruszono Pana prawa proszę wystąpić o pomoc
    prawną.
    A co o dostępie do akt sprawy to fakt ,że po akcie oskarżenia jest
    łatwiejszy dostęp ale dla stron czyli oskarżycielowi
    publicznemu( prokuratorowi)i oskarżonemu i jego obrońcy Ale to już po
    obiedzie.Wtedy prokurator jak chce może przeciągać sprawe itp a ty
    musisz udowadniać że nie jesteś WIELBŁĄDEM

  • 12. Data: 2008-01-31 16:48:21
    Od: " adam.eu" <a...@g...pl>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):

    > mogę przesłac szczegóły sygn.akt sygn.wyroków sygn
    > dochodzeń ,artykuły prasowe.Walcze teraz o prawde potrzebuje
    > pomocy.Niech winni tego piekła poniosą odpowiedzialność
    > TO JEST STRASZNA HISTORIA.

    www.czarnalista.com

    Chociaż nie wszystko mi się na tej stronie podoba.