  • 1. Data: 2003-07-20 12:17:07
    Temat: pytanie
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Co zrobić aby nie dopuścić żeby złodziej developer ze Szczecina
    nie mógł dalej oszukiwać firmy , wyłudzając pieniądze,
    za które buduje swoje domy i biuro. Jestem już piątą firmą
    zniszczoną poprzez wyłudzenie. Prokuratura w Polsce nie chce
    zajmować się takimi sprawami , ochraniając złodziei i komplikując
    sytuację poszkodowanym oraz działa wbrew interesom
    Skarbu Państwa. Czy jest jakaś służba w Polsce dla której można te
    fakty zgłosić i doprowadzić do skazania takiego
    złodzieja . Złodziej czuje się dobrze jeśli istnieje koło niego
    cisza, którą trzeba mu zdecydowanie zakłócać.
    Proszę o poradę i opinię.

    Z szacunkiem:
    inż.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-07-20 12:25:09
    Temat: Re: pytanie
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Robert Kubanek wrote:
> [...]
    > złodzieja . Złodziej czuje się dobrze jeśli istnieje koło niego
    > cisza, którą trzeba mu zdecydowanie zakłócać.

    Prasa, telewizja. Program sprawa dla reportera.

    Poza tym mozesz zlozyc pozew do sadu. Jesli prokuratura rejonowa odmawia
    podjecia sprawy, to jest prokuratura apelacyjna.

    wer

  • 3. Data: 2003-07-20 12:36:50
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    A możesz coś bliżej o odmowach wszczęcia postępowania lub umorzeniach i ich
    podstawach.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,