  • 1. Data: 2006-03-15 06:01:11
    Temat: pytania do kpk
    Od: martax7 <m...@i...pl>

    Mam nadzieję, że znajdzie się dobra duszyczka, która pomoże mi w
    rozwiązaniu 2 pytań z kpk.
    1. Czy po uchyleniu wyroku do ponownego rozpoznania sprawy, Sąd ją
    rozpoznający musi ponownie roztrzygać postanowieniem o przyjęciu lub
    odmowie przyjęcia powództwa cywilnego złożonego przed pierwszą rozprawą
    główną ?
    2. Czy w przypadku jak wyżej pokrzywdzony musi ponawiać swoje
    oświadczenie o zamiarze działania w charakterze oskarżyciela posiłkowego ?

    Z góry serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-03-15 20:13:58
    Temat: Re: pytania do kpk
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    martax7 <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2. Czy w przypadku jak wyżej pokrzywdzony musi ponawiać swoje
    > oświadczenie o zamiarze działania w charakterze oskarżyciela posiłkowego ?

    1,2. Nie.