  • 1. Data: 2007-10-15 19:04:17
    Temat: [pyt] przekazanie licencji na potrzeby (...) - jak rozumieć?
    Od: "cyberpunk" <c...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    W regulaminie konkursu fotograficznego, w którym brałem udział, istnieje
    zapis: "(...)oraz z chwilą zgłoszenia udziela Organizatorowi licencji na
    korzystanie i rozporządzanie bez osobnego wynagrodzenia z wyżej wymienionych
    praw [prawa autorskie osobiste i majątkowe, artystycznych wykonań oraz
    sporządzonych zdjęć] w zakresie zwielokratniania prezentacji dowolną techniką,
    wprowadzania do obrotu dowolnym sposobem i rozpowszechniania dowolnym sposobem
    (...) ze względu na promocję Organizatora i konkursu, bez ograniczeń czasowych
    i terytorialnych"

    p. 4.3,
    http://www.kolejnapolske.pl/files/regulamin-konkursu
    -fotograficznego-knp.pdf

    Czy oznacza to, że nie mogę już samodzielnie publikować zdjęcia, czy, jak
    myślę, mogę robić to sam bez ograniczeń, gdyż udzieliłem licencji _tylko_ na
    cele promocji, a nie w ogóle?

  • 2. Data: 2007-10-16 09:49:56
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    cyberpunk napisał(a):
    > Czy oznacza to, że nie mogę już samodzielnie publikować zdjęcia, czy, jak
    > myślę, mogę robić to sam bez ograniczeń, gdyż udzieliłem licencji _tylko_ na
    > cele promocji, a nie w ogóle?

    Zgadza się. Dopóki nie dokonujesz *przeniesienia* praw (licencja
    wyłączna) możesz sobie robić z tymi zdjęciami co chcesz: grozi ci
    najwyżej wurzucenie z konkursu (np. jeśli warunkiem jest, że mają być
    nigdzie nie publikowane wcześniej: nie czytałem całego tego regulaminu,
    ale to często spotykany wymóg).

    R.

  • 3. Data: 2007-10-16 14:17:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Oct 2007 19:04:17 +0000 (UTC), "cyberpunk"
    <c...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Czy oznacza to, że nie mogę już samodzielnie publikować zdjęcia, czy, jak
    >myślę, mogę robić to sam bez ograniczeń, gdyż udzieliłem licencji _tylko_ na
    >cele promocji, a nie w ogóle?
    http://www.google.pl/search?q=licencja+wy%C5%82%C4%8
    5czna
    link nr 1 :)