  • 131. Data: 2010-05-22 10:57:06
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 21.05.2010 14:16, Herald wrote:

    > Jesteś właśnie okazem kompletnego debila, który innych traktuje jak ...
    > niemowlaków którym trzeba wszystko podstawić pod nos i za których chciałbyś
    > podejmować decyzje. Traktujesz ludzi a sam jesteś popaprańcem który
    > potrzebuje opieki medycznej w trybie natychmiastowym.

    Skad sie biora takie buraki jak ty?

    Niech zgadne, gdy zabraknie ci argumentow, najchetniej kogos bys uderzyl?

    Co za dno...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 132. Data: 2010-05-22 10:57:12
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nawet nie. Wystarczyło wprowadzić przepis, że oświetlenie powinno
    > włączać się automatycznie, gdy kontrast pomiędzy oświetleniem
    > z kierunku jazdy i oświetleniem z tyłu będzie przekraczał progową
    > wartość średnią. Technicznie łatwe do wykonania, a właśnie przy
    > dużych kontrastach (niskie słońce) masz największe kłopoty z dojrzeniem
    > samochodów jadących 'od słońca'.

    zaraz zaczeloby sie gadanie, ze znowu sie komplikuej przepisy aby ktos
    zarobil

    W mojej ocenie stojac w korku to te swiatla sa naprawde zbedne. Jednak na
    trasie to co innego (odleglosci wieksze, szybkosci wyzsze).

    Icek

  • 133. Data: 2010-05-22 11:02:25
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 19.05.2010 19:17, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Przecież ubezpiecza się

    Szczerze mowiac, to jednak wole aby publiczne pieniadze byly wydane np.
    na zbudowanie nowej drogi czy szkoly, niz na leczenie, ktorego mozna
    bylo uniknac.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 134. Data: 2010-05-22 11:03:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 20.05.2010 11:38, Michał Gut wrote:
    > matka urodzila dziecko.
    > jako juz dorosly czlowiek stal sie zolnierzem.
    > kraj wyslal go na wojne gdzie zabil czlowieka.
    >
    > jaki z tego wniosek?
    > matka jest mordercą!

    Nie matka, a panstwo - jak wiadomo, urodzila ona tylko dlatego, ze miala
    obiecane 1000 zl becikowego.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 135. Data: 2010-05-22 11:13:49
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 21.05.2010 15:34, Johnson wrote:
    > Zresztą czystym dowodem na zwiększenie zużycia paliwa jest zwiększenie
    > wpływów podatkowych z akcyzy na paliwa, które miało miejsce tuż po
    > wprowadzaniu obowiązku jazdy na światłach. Są odpowiednie statystki na
    > stronie MF.

    A wzrost liczby samochodow tego wplywu nie mial, bo...?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 136. Data: 2010-05-22 11:38:26
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Co tu badać? Przecież widać gołym okiem, że auto z dużej odległości jest
    > lepiej widoczne.

    W jaki sposób to miałoby wpłynąć na liczbę wypadków ?

  • 137. Data: 2010-05-22 11:38:58
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Ale wskutek maskowania światłami obiekty nieoświetlone stały
    > się mniej 'widzialne'.

    Rowerzyści i piesi

  • 138. Data: 2010-05-22 14:33:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > taaaa, moze na trasie ale stojac w korku w miescie to juz chyba nie

    Jak masz postój, to gasisz światła i wyłączasz silnik.

    > ale chodzi o to, ze po wlaczeniu swiatel calodobowo nie spadla ilosc
    > wypadkow

    Bo wzrosła liczba samochodów.

  • 139. Data: 2010-05-22 14:35:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > ...to świecenie w dzień by już zupełnie nikomu potrzebne nie było? ;)

    W mieście nie. Aczkolwiek niedługo w mieście to i silnik nie będzie
    potrzebny, bo i tak się wszystko zakorkuje na amen ;)

    Ale na trasie - jak najbardziej się przydaje.

    I wbrew pozorom - sporo ruchu ma miejsce właśnie w takich warunkach.
    Swoją szosą jakbym wrócił do zakorkowanego miasta, to bym nie wygłupiał
    się z jeżdżeniem samochodem do roboty...

  • 140. Data: 2010-05-22 14:38:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > wartość średnią. Technicznie łatwe do wykonania, a właśnie przy
    > dużych kontrastach (niskie słońce) masz największe kłopoty z dojrzeniem

    Sfinansujesz badania i zainstalowanie stosownych urządzeń we wszystkich
    pojazdach?

    Nakaz bezwzględnego włączenia świateł podczas jazdy eliminuje problem z
    uznaniowością - ile razy widziałem dawniej przy deszczu czy zapadającym
    zmroku "cichociemnych", którzy uważali, że skoro oni jeszcze coś na
    zewnątrz widzą, to i sami są dobrze widoczni. No i jeszcze ci, co
    zapominali włączyć.