  • 111. Data: 2010-05-21 13:34:32
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zresztą czystym dowodem na zwiększenie zużycia paliwa jest zwiększenie
    wpływów podatkowych z akcyzy na paliwa, które miało miejsce tuż po
    wprowadzaniu obowiązku jazdy na światłach. Są odpowiednie statystki na
    stronie MF.

    --
    @2009 Johnson

  • 112. Data: 2010-05-21 13:41:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 15:17, Icek pisze:
    > I myslisz, ze te "sladowe ilosci" nie maja wplywu na portfele ? Na
    > gospodarke ?

    A gospodarka jest ważniejsza od ludzi? Bezpieczeństwo na drodze warte
    jest tej ceny i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 113. Data: 2010-05-21 13:41:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pyrtek pisze:

    > A gdybyś zmniejszył prędkość do zera?

    To miałbyś zużycie paliwa dążące do nieskończoności.

    > Popatrz - jakie zajebiste oszczędności!
    > Zaprzeczysz?

    Że jesteś nielogiczny? Nie.

    > (P.S. - ja słabo pamiętam, ale czy Ty jesteś niebanalnym wzrostem
    > "Andrzejem od wieży" z Opola?)

    Hęęęęęęęęęę???

  • 114. Data: 2010-05-21 13:45:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ziarnko do ziarnka i ...
    > I nie koniecznie trzeba to "widzieć". żarówki to małe silniki fotonowe
    > działającemu w przeciwnym kierunku niż kierunek jazdy.

    Mam nadzieję, że tylko się zgrywasz na głupka ;)

    > Poza tym energia
    > na świecenie też skądś musi pochodzić.

    Na hamowanie i przyśpieszanie też. A dzięki lepszej widoczności -
    zmniejsza się konieczność takich zachowań.

    > Ja 4 :)ale nawet jakbym miał 3 to wiedziałbym że perpetum mobile nie
    > istnieje.

    To jakieś słabe to 4, skoro zapominasz o uwzględnieniu wszystkich czynników.

  • 115. Data: 2010-05-21 13:47:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > wpływów podatkowych z akcyzy na paliwa, które miało miejsce tuż po
    > wprowadzaniu obowiązku jazdy na światłach. Są odpowiednie statystki na

    1. gdzie te statystyki?
    2. czy masz też statystyki podające średnie ceny paliw oraz liczbę
    pojazdów jeżdżących po polskich drogach w analogicznym okresie? (i czy
    przypadkiem akcyza nie wzrosła?)

  • 116. Data: 2010-05-21 13:53:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Mam nadzieję, że tylko się zgrywasz na głupka ;)

    Nie. Po prostu widzę, że jak zwykle jestem lepiej poinformowany.

    > Na hamowanie i przyśpieszanie też. A dzięki lepszej widoczności -
    > zmniejsza się konieczność takich zachowań.

    Nie. jak ktoś jest ślepy to mu żadne żarówki nie pomogą i nie powinien
    jeździć samochodem.
    Przecież uzasadnieniem miała być większa widoczność z daleka. A manewry
    takie jak hamowanie czy przyspieszenia nie podejmuje się na widok
    samochodu który jest daleko. No chyba że ty hamujesz jak widziesz coś w
    odległości 500-1000 m, ale jeśli tak to powiem ci że zdążyłbyś również
    zwolnić i to wcale nie gwałtownie gdybyś zobaczył ten samochód w
    odległości 300 m.
    W sytuacjach gdy takie manewry są potrzebne to każdy normalny kierowca
    winien widzieć "wrogi" samochód bez żadnych świateł (bo rozumiem że
    mówimy o obowiązkowej jeździe na światłach w dzień, przy normalnej
    widoczności).

    A świstak siedzi itd.

    --
    @2009 Johnson

  • 117. Data: 2010-05-21 13:54:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > 1. gdzie te statystyki?

    Przecież wskazałem miejsce. czytać nie umiesz?

    > 2. czy masz też statystyki podające średnie ceny paliw oraz liczbę
    > pojazdów jeżdżących po polskich drogach w analogicznym okresie? (i czy
    > przypadkiem akcyza nie wzrosła?)

    To sprawdź inne czynniki.

    --
    @2009 Johnson

  • 118. Data: 2010-05-21 14:00:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Przecież wskazałem miejsce. czytać nie umiesz?

    Skoro się na nie powołujesz, to dokładnie wiesz gdzie są i możesz podać
    bezpośredni adres.

    Jeśli nie - zwyczajnie kłamiesz.

    > To sprawdź inne czynniki.

    Ty się powołuje na te dane, więc ty powinieneś je sprawdzić.

  • 119. Data: 2010-05-21 14:03:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nie. Po prostu widzę, że jak zwykle jestem lepiej poinformowany.

    Raczej zdezinformowany.

> [...]
    > takie jak hamowanie czy przyspieszenia nie podejmuje się na widok
    > samochodu który jest daleko. No chyba że ty hamujesz jak widziesz coś w
    [ciach]

    Czy ty w ogóle masz prawo jazdy i samodzielnie kierujesz pojazdami?

    Lepsza widoczność z daleka przydaje się np. do optymalizacji (i
    zwiększenia bezpieczeństwa) wyprzedzania, zmniejszenia liczby zdarzeń
    typu ktoś nie zauważył i wyjechał z podporządkowanej.

    I ciągle zapominasz o oszczędności w postaci mniejszego zagrożenia czyli
    statystycznie mniejszej liczby wypadków.

    > A świstak siedzi itd.

    Jak ty widzisz świstaki na drogach, to może nie pij tyle?

  • 120. Data: 2010-05-21 15:15:48
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Przecież ten "on" też się na to składał. Jeżeli nie on - to jego rodzice.

    Bzdury piszesz. Kasa ZUSu jest pusta. "Jego" rodzice ledwie płacą na
    emerytury/renty swoich rodziców. Na "jego" odszkodowanie składają się
    wszyscy.