  • 1. Data: 2005-06-20 17:48:24
    Temat: publkowanie rozdziału książki
    Od: Jaged <s...@...sigu>

    Chciałbym na stronie internetowej opublikować jeden, cały rozdział z
    książki Mariana Brandysa wydanej na początku lat 50-tych. Autor niestety
    zmarł w 1998r. Co mam zrobić, żeby nie złamać prawa.
    --
    jaged(na)wp(kropka)pl
    ------gg: 44360------

  • 2. Data: 2005-06-20 17:57:05
    Temat: Re: publkowanie rozdziału książki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jaged wrote:
    > Chciałbym na stronie internetowej opublikować jeden, cały rozdział z
    > książki Mariana Brandysa wydanej na początku lat 50-tych. Autor niestety
    > zmarł w 1998r. Co mam zrobić, żeby nie złamać prawa.

    znaleźć spadkobierców i wystąpić o pisemną zgodę, tudzież od wydawcy
    dowiedzieć się kto ma prawa do publikacji. Może wydawnictwo i ich zgoda
    wystarczy.

  • 3. Data: 2005-06-21 11:55:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <1...@t...pl>, Jaged wrote:
    > Chciałbym na stronie internetowej opublikować jeden, cały rozdział z
    > książki Mariana Brandysa wydanej na początku lat 50-tych. Autor niestety
    > zmarł w 1998r. Co mam zrobić, żeby nie złamać prawa.

    Skontaktuj się z wydawnictwem i tam zapytaj. Jeśli wydawca nie ma
    odpowiednich praw to może powie kto ma po ww.

    --
    Marcin