-
1. Data: 2005-06-14 16:35:08
Temat: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
Od: "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>
Witam,
Proszę o pomoc w odpowiedzi na taki problem:
Będąc zbulwersowanym niską jakością lodówki Liebherr, która zepsuła się w
sposób uniemożliwiający dokonanie naprawy zaraz po zakończeniu gwarancji
postanowiłem opisać zrarzenie na stronie internetowej.
W opisie posługuję się konkretną marką, modelem, nazwą przedstawiciela. Czy
przedstawiciel producenta w Polsce ma podstawy do posądzenia mnie o
naruszenie jego dóbr z powodu opublikowania tych treści?
Oto link do strony:
http://liebherr.fm.interia.pl/
pozdrawiam
--
Harpie
-
2. Data: 2005-06-14 16:58:48
Temat: Re: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Harpie (usuń słowo sapm z adresu)" <h...@i...spam.pl>
napisał w wiadomości news:10773bmg054db$.dlg@harpie.net...
Moim zdaniem strona ta nie narusza niczyich praw, bowiem przedstawiono
na niej fakty i tyle. O ile fakty są zgodne z prawdą oczywiście.
-
3. Data: 2005-06-14 17:11:53
Temat: Re: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
> W opisie posługuję się konkretną marką, modelem, nazwą przedstawiciela. Czy
> przedstawiciel producenta w Polsce ma podstawy do posądzenia mnie o
> naruszenie jego dóbr z powodu opublikowania tych treści?
Jesli doszloby do procesu cywilnego, to Libherr musialby udowodnic ze
klamiesz ...
--
Krzysiek, Krakow
-
4. Data: 2005-06-15 07:21:28
Temat: Re: publikowanie w sieci niewygodnych informacji na tema produktu
Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
Hi!!!
Dnia Tue, 14 Jun 2005 18:35:08 +0200, Harpie (usuń słowo sapm z adresu)
napisał(a):
> Oto link do strony:
> http://liebherr.fm.interia.pl/
Zaraz, zaraz...
"Awaria nastąpiła 5 miesięcy po upływie gwarancji, ale po 20 miesiącach
użytkowania. Zakład serwisowy w Krakowie odmawia wykonania naprawy sprzętu
z powodu wady fabrycznej, którą rzekomo posiada model z tej serii,
uniemożliwiającej dokonania skutecznej naprawy."
To dlaczego nie poszedłeś do sprzedawcy i nie powołałeś się na niezgodność
towaru z umową? Nie minęły jeszcze 24 miesiące od zakupu. Ale jak ją servis
rozbebeszył to po ptokach...
3m się
Ps. Chyba, że zakupiona była przed wejściem w życie tych przepisów - nie
pamiętam już kiedy weszły ;)
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl
http://scrabble.e-informator.pl