  • 21. Data: 2008-08-06 09:43:03
    Temat: Re: publikacja zdjęć na Nasza-Klasa
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 09:21:56 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Olgierd wspomnial o stosowaniu tylko jednej z przeslanek, a ja firmom
    > sie nie dziwie, ze chca wyroku. W przeciwnym razie stada pieniaczy i
    > mitomanow szalalyby po internecie.

    OK, ale w ten sposób usługodawca sam naraża się na odpowiedzialność.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2008-08-06 09:54:05
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 09:29:55 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > A w przeciwnym razie naraza sie na padniecie serwisu, bo wystarczylby
    > anonimowy zarzut do blokowania konta.

    No nie, anonimowy nie -- musi być wiarygodny.
    Wszystko sprowadza się do oceny co to wiarygodny dowód oraz do ew. oceny
    przez sąd, czy ew. brak wiarygodności stwierdzony przez usługodawcę był
    wiarygodny ;o)
    Bo jak sąd powie, że był, to usługodawca ma problem.

  • 23. Data: 2008-08-06 09:54:56
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 06 Aug 2008 09:27:56 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > A gdzie w mailu od <zkruk> widzisz 'urzedowe zawiadomienie' lub
    > 'wiarygodna wiadomosc'? Dla mnie mail, niepodpisany cyfrowo, z
    > niezweryfikowanymi uroszczeniami, wybacz, jest smieciem.

    Nie jest śmieciem, jest sposobem zwyczajowo przyjętym w branży.
    Ale fakt, dlatego Zbyszek powinien działać papierowo.

  • 24. Data: 2008-08-06 09:59:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd <n...@r...org> napisal:
> [...]
    > wiarygodny ;o)
    > Bo jak sąd powie, że był, to usługodawca ma problem.

    Eee tam, problem... :) Kalkulacje kosztow ma.
    Trzeba oszacowac ryzyko pozwow, feasability study zrobic,
    ubezpieczyc sie, a potem dzialac jak polskie gornictwo.
    Jeden trup na 3 miliony ton wegla - stala statystyczna.
    Mozna ja obnizyc, ale koszty sa nieoplacalne. Renty wychodza
    taniej...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 25. Data: 2008-08-06 11:06:16
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.08.2008, o godzinie 09.36.14, na pl.soc.prawo, zkruk [Lodz]
    napisał(a):

    <ciach>

    Zbyszek, chodzi o zdjęcia ze ślubu?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 26. Data: 2008-08-06 11:29:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> napisal:
    [ ciach ]

    To obok wspomniano o zdjeciach ze slubu.

    Czy wspomniane przez ciebie sprawa na NK polega na tym,
    ze wlasnie ktos wystawil zdjecia z wlasnego slubu przez
    ciebie wykonane?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2008-08-06 11:30:21
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 6 Aug 2008 13:06:16 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Zbyszek, chodzi o zdjęcia ze ślubu?

    To chyba oczywista oczywistość ;)

  • 28. Data: 2008-08-06 11:36:26
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Zbyszek, chodzi o zdjęcia ze ślubu?

    dłuższa historia - uprosciłem ją trochę ;)
    jednak mniej więcej tak...

    --
    pozdrawiam

  • 29. Data: 2008-08-06 11:39:23
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Nie jest śmieciem, jest sposobem zwyczajowo przyjętym w branży.
    > Ale fakt, dlatego Zbyszek powinien działać papierowo.

    o... i dziękuje bardzo za kolejną wiadomość...
    się tylko podpytam - czy cyfrowo podpisany = papierowy?
    bo może mi łatwiej będzie dorobić sobie certyfikat - tak przyszłościowo...

    co do śmiecia - ba... ja skorzystałem z ich formularza na stronie
    wybrałem kontakt taki jaki daje mi usługodawca strony.... (innego się nie
    doszukałem)
    więc przepraszam bardzo - jeśli nie ma adresu - to gdzie ja mam im ten list
    wysłać?

    adres:
    www.nasza-klasa.pl ;)
    listonosz napewno doniesie ;)

    --
    pozdrawiam

  • 30. Data: 2008-08-06 11:40:44
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> napisal:
    > o... i dziękuje bardzo za kolejną wiadomość...
    > się tylko podpytam - czy cyfrowo podpisany = papierowy?

    Nawet lepiej, bo wyslanie listu poleconego
    nawet ze zwrotka nie potwierdza, ze w kopercie
    w ogole cos bylo. Przy podpisie cyfrowym
    masz nienaruszalnosc tresci i niezaprzeczalnosc podpisu.
    Dodatkowo, ale to tylko w ambitnych przypadkach mozna
    dorobic sobie jeszcze potwierdzenie czasu pewnego.

    > bo może mi łatwiej będzie dorobić sobie certyfikat - tak przyszłościowo...

    Jezeli masz DG, to z uwagi na ZUS sie przyda,

    > co do śmiecia - ba... ja skorzystałem z ich formularza na stronie
    > wybrałem kontakt taki jaki daje mi usługodawca strony.... (innego się nie
    > doszukałem)

    To jest dokladnie spychologia. Ten formularz nie ma dokladnie
    zadnego znaczenia. Ot, tak jak sam napisales: 'pierwsza linia obrony'.

    > więc przepraszam bardzo - jeśli nie ma adresu - to gdzie ja mam im ten list
    > wysłać?

    Strona glowna -> O nas

    Nasza Klasa Sp. z o.o.
    ul. Dembowskiego 57/5
    51-670 Wroclaw
    Firma wpisana do Rejestru Przedsiebiorcow
    prowadzonego przez Sad Rejonowy dla Wroclawia-Fabrycznej we Wroclawiu, VI Wydzial
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod nr. 0000289629
    NIP: 898-21-22-104

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek