  • 11. Data: 2009-04-03 12:36:01
    Temat: Re: przyznanie sie do winy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > Fajnie sie tak na internecie napisze "zeby dojsc do prawdy".
    >
    > Pozniej w innym temacie sie napsize, ze sady dzialaja wolno, ze na
    > wyroki dlugo sie czeka itp. itd.

    Sęk w tym, że obecnie działają _i_ wolno _i_ byle jak.

    [ciach]

    > I nie wyjezdzaj tu "ale to nie w Polsce" bo procesy przyspieszone bez
    > postepowania dowodowego w sprawach z przyznaniem sie do winy i
    > wnioskiem o ukaranie to swiatowy standard.

    No, niekiedy nawet są kary bez wyroków, nawet w tak rzekomo praworządnym
    kraju jak USA.

    To się wszystko musi kiedyś zawalić...

  • 12. Data: 2009-04-03 17:55:16
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Niepoprawny <n...@n...net> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy pomimo przyznanie sie do winy i zlozenia wniosku o samoukaranie
    > podejrzanego sad moze wydac wyrok uniewinniajacy w przypadku watpliwosci
    > dowodowych?

    A dlaczego nie?
    Ot, w zeszłym tygodniu byłem na rozprawie kolarza (czyli o jazdę po pijaku
    rowerem). Klient przyznał się, chciał się dobrowolnie poddac karze. Sąd go
    uniewinnił, bo uznał, że droga, po której jechał w stanie nieważkości, nie
    była drogą publiczna.